سرویس: اجتماعی 17:15 - شنبه 23 تیر 1397

۱۰ هزار نفر در کلاس‌های تابستانه هلال احمر اصفهان شرکت کردند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: تابستان امسال ۱۰ هزار نفر در کلاس‌های تابستانه با عنوان طرح شوق رویش شرکت می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق، شهریار انصاری با اشاره به اهداف و اصول هلال احمر برای اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: اوقات فراغت ایام تابستان، فرصتی است تا با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و امدادی در راستای ارتقاء توانمندی‌های جوانان به ویژه اعضای جمعیت هلال احمر گام موثری برداشته شود.

وی افزود: طرح شوق رویش با عنوان ” تابستان هشت ریشتری” با هدف تربیت، شکوفایی و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان و توانمندسازی آنان برای فعالیت‌های انسان دوستانه و امدادی اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه شعار امسال طرح شوق رویش “جوانی، جنبش و نشاط اجتماعی” است، گفت: فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه از قبیل اهدای خون، برپایی ایستگاه اهدای عضو، اعزام کاروان نیکوکاری به مناطق محروم و کم برخوردار، ایجاد کمپین حفاظت از محیط زیست با موضوع بحران آب، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد، برگزاری دوره مهارت‌های زندگی، برپایی نمایشگاه کتاب، عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی از جمله برنامه‌های این جمعیت در تابستان است.

وی با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: در پایان دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه، پس از برگزاری آزمون، گواهینامه پایان دوره به اعضای شرکت کننده اعطا می‌شود.

انصاری افزود: کلاس‌های جمعیت هلال احمر همزمان با فصل تابستان در شهر اصفهان در دو مرکز شمال و جنوب این جمعیت برگزار و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی بیان کرد:این کلاس‌ها شامل دوره‌های قرآن و نهج البلاغه، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، زبان انگلیسی، کامپیوتر، حسابداری ، رباتیک، خوشنویسی، نقاشی و خلاقیت، کاردستی … و نیز رشته‌های ورزشی را برای اعضای جوان و نوجوان و عموم مردم از تمام سنین برگزار می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان ادامه داد: رشته‌های ورزشی یوگا، پیلاتس، والیبال، بسکتبال، اسکیت و چندین رشته دیگر از جمله دوره‌های آموزشی این مراکز هستند و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 16 و 32365015 و 36610041 و 42 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.