سرویس: اخبار شهرستان 15:58 - جمعه 22 تیر 1397

امام جمعه شهر کوهپایه:

دشمن به دنبال شکاف انداختن بین مردم و مسئولان است

امام جمعه کوهپایه گفت: دشمن از یک سو میخواهند مردم را از نظام و جمهوری اسلامی ناامید کنند و از سویی دیگر میخواهند بین مردم و مسوولان فاصله و شکاف بیاندازند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام احمد شاکری در خطبه های نماز جمعه شهر کوهپایه با دعوت به تقوا الهی با اشاره به نامه ۳۱ نهج البلاغه، اظهار کرد: سر و کار با امور روزمره و غرق در دنیا شدن و همه ارزوها رو از دریچه دنیا دیدن دل انسان را میمیراند و دل انسان که مرد انسان با حیوانات دیگر تفاوتی ندارد و درمان دل مردگی، موعظه است.

وی با اشاره به سخنان حضرت عیسی(ع)، افزود: اگر دل سیاه شد از سنگ هم سخت تر است حوادثی که در کربلا اتفاق افتاد دل سنگ را بخوبی نشان می‌دهد و انچه که در کربلا گذشت و داعش دانه درشت قساوت دل است و اگر قساوت دل پرده های مختلفی داشته باشد پرده های اولیه ان برای همدیگر زدن است.

امام جمعه شهر کوهپایه با اشاره به هفته حج و ایه ۹۷ سوره مائده، تصریح کرد: رفتن به خانه خدا برای این است که در مقابل کفر و ستم بیایستیم.

وی با اشاره به گزارش پخش شده از تلویزیون، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها برای ما کاری نمی‌کنند از طرفی می‌گویند برجام باید حفظ شود و از طرفی به شرکت‌هایشان ضمنی می‌گویند جمع و جور کنید و برگردید.

شاکری با اشاره به وحشت بعضی‌ها از گفتن تکبیر بعد از نماز‌ها و گفتن مرگ بر امریکا و دعا برای رزمندگان، بیان کرد: امام فرمودند: اگر کسی چنین اهنگی داشته باشد اهنگ و وسوسه‌اش شیطانی است مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ترجمه زیارت عاشورا است.

امام جمعه شهر کوهپایه در ادامه گفت: تحریم تقریبا هم زاد با نظام جمهوری اسلامی ایران است و انچه اکنون دشمنان بیشتر روی ان مانور می‌دهند جنگ روانی است از یک سو میخواهند مردم را از نظام و جمهوری اسلامی ناامید کنند و از سویی دیگر میخواهند بین مردم و مسوولان فاصله و شکاف بیاندازند.

شاکری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اذعان کرد: مسوولان سطح زندگی خود را هم سطح مردم کنند مسوولان مواظب باشند از تکبر نسبت به مردم، سهل انگاری، تنبلی، اشرافی گری و تکیه به جایگاه چند روزه ریاستی اجتناب کنند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.