اصفهان شرق

نشر فرهنگ بی حجابی و بی حیایی مهمترین هدف دشمنان برای ملت های مسلمان است/ لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنگ اقتصادی

کدخبر: 170733
1397/04/22 در ساعت 13:51

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به خصلت صبر به عنوان مهم ترین نشانه اهل ایمان، اظهار کرد: خداوند همیشه همراه با انسان های صبور و شکیبا است و نتیجه صبر و شکیبایی حسن خلق و خوش اخلاقی خواهد بود.

امام جمعه شهر اژیه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افزود: حدیثی از پیامبر اسلام در مورد اخلاقیات نبوی از کتاب من لا یحضره الفقیه است که پیامبر(ص) فرمودند: یا علی آیا تو را خبر ندهم که اخلاق کدامیک از شما به من شبیه تراست؟ حضرت علی عرض کردند آری ای رسول خدا و حضرت رسول فرمودند: آن کسی که از همه شما خوش اخلاق تر و بردبارتر و به خویشاوندانش نیکوکارتر و باانصاف تر باشد.

وی در فراز دیگری از خطبه ها ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است، زیرا از نظر علمی، معنوی و عبادت به درجه‌‌ والایی رسید.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به اهمیت حجاب و  عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف امری است الهی در سوره های نور و احزاب به جهت پیشبرد اهداف انسانی و از همه مهمتر جهت محکم کردن پیمان زناشویی و بزرگداشت مقام زن و خانواده در اسلام است.

وی تصریح کرد: نشر فرهنگ بی حجابی و بی حیایی مهمترین هدف دشمنان جهت مبارزه با اسلام و از بین بردن پیوندهای خانوادگی و رواج فرهنگ بی بند و باری به جهت گمراه کردن جوانان از مسیر صحیح اسلام و قرآن است و باید در این رابطه دقت کرد.

امام جمعه با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی با موضوع حجاب یکی از مهمترین وظایف دولت اسلامی و سایر دستگاه ها جهت مبارزه و مقابله بادشمنان اسلام است، عنوان کرد: بی تفاوت بودن نسبت به این امر مهم بزرگترین خیانت به خون شهدا خواهد بود.

وی گفت: دشمنان در عرصه های نظامی توان مقابله بانظام اسلامی را هیچگاه نداشته و ندارند و این مطلب در سفر بنیامین نتانیاهو به روسیه و درخواست وی از بلادمیر پوتین مبنی بر درخواست از ایران برای خروج از سوریه نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام است ولی متاسفانه در عرصه فرهنگی اقدامات لازم و کافی انجام نشده است.

حجت الاسلام حجتی فرد خاطرنشان کرد: نقشه دیگر دشمنان اسلام در مقابل مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران جنگ اقتصادی است و مسئولان باید نسبت به این مطلب مهم باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به چهار نکته مهم در جنگ اقتصادی بیان کرد: جنگ اقتصادی دارای چند نکته از جمله مبارزه با مفاسد اقتصادی در ابعاد و گونه های مختلف، پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در مباحث مختلف اقتصاد مقاومتی نظیر مدیریت صحیح بر صادرات و واردات و استفاده از ظرفیتهای داخلی نظیر جوانان نخبه و صاحب فکر در مباحث اقتصادی؛ که باید توجه لازم را به آن داشت.

امام جمعه شهر اژیه به دست آوردن شیوهای جدید مبارزه در مسیر جنگ اقتصادی و عدم اعتماد به دشمنان اسلام را از دیگر نکات مورد بررسی در جنگ اقتصادی عنوان کرد.

انتهای پیام/