سرویس: اخبار شهرستان 13:51 - جمعه 22 تیر 1397

امام جمعه شهر اژیه:

نشر فرهنگ بی حجابی و بی حیایی مهمترین هدف دشمنان برای ملت های مسلمان است/ لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنگ اقتصادی

امام جمعه شهر اژیه گفت: نشر فرهنگ بی حجابی و بی حیایی مهمترین هدف دشمنان جهت مبارزه با اسلام و از بین بردن پیوندهای خانوادگی و رواج فرهنگ بی بند و باری است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به خصلت صبر به عنوان مهم ترین نشانه اهل ایمان، اظهار کرد: خداوند همیشه همراه با انسان های صبور و شکیبا است و نتیجه صبر و شکیبایی حسن خلق و خوش اخلاقی خواهد بود.

امام جمعه شهر اژیه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افزود: حدیثی از پیامبر اسلام در مورد اخلاقیات نبوی از کتاب من لا یحضره الفقیه است که پیامبر(ص) فرمودند: یا علی آیا تو را خبر ندهم که اخلاق کدامیک از شما به من شبیه تراست؟ حضرت علی عرض کردند آری ای رسول خدا و حضرت رسول فرمودند: آن کسی که از همه شما خوش اخلاق تر و بردبارتر و به خویشاوندانش نیکوکارتر و باانصاف تر باشد.

وی در فراز دیگری از خطبه ها ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است، زیرا از نظر علمی، معنوی و عبادت به درجه‌‌ والایی رسید.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به اهمیت حجاب و  عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف امری است الهی در سوره های نور و احزاب به جهت پیشبرد اهداف انسانی و از همه مهمتر جهت محکم کردن پیمان زناشویی و بزرگداشت مقام زن و خانواده در اسلام است.

وی تصریح کرد: نشر فرهنگ بی حجابی و بی حیایی مهمترین هدف دشمنان جهت مبارزه با اسلام و از بین بردن پیوندهای خانوادگی و رواج فرهنگ بی بند و باری به جهت گمراه کردن جوانان از مسیر صحیح اسلام و قرآن است و باید در این رابطه دقت کرد.

امام جمعه با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی با موضوع حجاب یکی از مهمترین وظایف دولت اسلامی و سایر دستگاه ها جهت مبارزه و مقابله بادشمنان اسلام است، عنوان کرد: بی تفاوت بودن نسبت به این امر مهم بزرگترین خیانت به خون شهدا خواهد بود.

وی گفت: دشمنان در عرصه های نظامی توان مقابله بانظام اسلامی را هیچگاه نداشته و ندارند و این مطلب در سفر بنیامین نتانیاهو به روسیه و درخواست وی از بلادمیر پوتین مبنی بر درخواست از ایران برای خروج از سوریه نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام است ولی متاسفانه در عرصه فرهنگی اقدامات لازم و کافی انجام نشده است.

حجت الاسلام حجتی فرد خاطرنشان کرد: نقشه دیگر دشمنان اسلام در مقابل مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران جنگ اقتصادی است و مسئولان باید نسبت به این مطلب مهم باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به چهار نکته مهم در جنگ اقتصادی بیان کرد: جنگ اقتصادی دارای چند نکته از جمله مبارزه با مفاسد اقتصادی در ابعاد و گونه های مختلف، پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در مباحث مختلف اقتصاد مقاومتی نظیر مدیریت صحیح بر صادرات و واردات و استفاده از ظرفیتهای داخلی نظیر جوانان نخبه و صاحب فکر در مباحث اقتصادی؛ که باید توجه لازم را به آن داشت.

امام جمعه شهر اژیه به دست آوردن شیوهای جدید مبارزه در مسیر جنگ اقتصادی و عدم اعتماد به دشمنان اسلام را از دیگر نکات مورد بررسی در جنگ اقتصادی عنوان کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.