سرویس: تولیدی 14:38 - پنجشنبه 21 تیر 1397

پاسخ نماینده اصفهانی به گفته اسحاق جهانگیری در اصفهان؛

انتظار تولید آب از سوی دولت نداریم ولی عدالت در توزیع، حق مردم اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مدیریت بر توزیع عادلانه آب در ترسالی و خشکسالی باید از طرف دولت دنبال شود هماهنگونه که مردم در مصرف باید صرفه جویی داشته باشند دولت نیز باید در توزیع عدالت به خرج دهد.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به گفته معاون اول رئیس جمهور در اصفهان در خصوص آب و تاکید بر بی آبی، اظهار کرد: انتظار ندرایم در این شرایط دولت آب تولید کند ولی انتظار و مطالبه ما توزیع عادلانه و مدیریت صحیح بر آب است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: مدیریت بر توزیع عادلانه آب در ترسالی و خشکسالی باید از طرف دولت دنبال شود هماهنگونه که مردم در مصرف باید صرفه جویی داشته باشند دولت نیز باید در توزیع عدالت به خرج دهد.

وی ضمن بیان اینکه نمایندگان مجلس همراه مردم هستند و درد مردم را به خوبی احساس می کنند، گفت: مصوبات شورای عالی آب به شورای امنیت نیز رسید ولی علی رغم همه این پیگیری ها هنوز برخورد جدی با برداشت های بی رویه و غیر مجاز نشد.

فولادگر با بیان اینکه اصفهان در جلوگیری و کنترل برداشت های بی رویه اول بود، افزود: کنترل برداشت بی رویه از اصفهان شروع شد ولی نمی دانیم چرا هنوز این کنترل به استان های بالا دست نرسیده و به وضوع مشخص است که در این خصوص کم کاری صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کشاورز اصفهانی و شرق اصفهانی که از آب بی بهره است و صنعت هم باید از تصفیه پساب استفاده کند، پس توزیع عادلانه آب کجای این جدول قرار دارد؟

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: مصوبات دولت در جهت عدالت در توزیع آب باید اجرا شود و این حق مردم اصفهان است زیرا بیشترین صرفه جویی در مصرف آب شرب توسط مردم اصفهان انجام شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.