سرویس: تولیدی 09:25 - شنبه 23 تیر 1397

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس:

افرادی که دیروز دم از حلاوت برجام می زدند، امروز به رئیس جمهور معترضند/ به سیاست سازش اروپا در مذاکرات خوش‌بین نیستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کسانی که دیروز دم از حلاوت برجام می زدند، امروز به دکتر روحانی معترضند که چرا همه مسائل کشور به برجام گره خورده است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه رهبری عظیم الشان و امام راحل بارها نسبت به بدعهدی های سران کفر از جمله آمریکا، اسرائیل و اروپا، تذکر دادند، اظهار کرد: بارها به سران کشور دروغ گویی آمریکاییان ثابت شده است و با پس زدن برجام توسط ترامپ، دیدیم که استکبار، تعهدات بین المللی را زیرپا گذاشت ولی برخی در داخل، هنوز نسبت به اقدامات دشمن، بدبین نیستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آمریکا سیاست ستیز را در پیش گرفت و رفتار ظالمانه ای را انجام داد و اروپا با مطرح کردن سیاست سازش به نوعی به دنبال ادامه دادن همان رفتار آمریکا البته با ظاهر نمایی مخالف ستیز است.

وی با بیان اینکه به مذاکره با اروپا خوش‌بین نیستم، گفت: پشت پرده رفتار طرف آمریکایی و اروپایی یکی است و این مسئولان کشور هستند که باید از در اقتدار وارد عمل شده و تسلیم دشمن نشوند.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: دو راه پیش روی ماست؛ یا باید تسلیم شویم و خسارت زیادی به دشمن بدهیم که در این رابطه ذلت در انتظار آن کسی است که تسلیم اوامر دشمن می شود.

وی ادامه داد: راه دیگری که می توانیم در برابر استکبار جهانی داشته باشیم، استقامت است که تا حدودی هزینه ای را عاید کشور می کند ولی در عوض اقتدار کشور سرجای خودش بوده و با استقامت می توانیم دوره های سخت تحریم و شرایط جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پاسخ به این سوال که چرا برخی نمایندگان اصلاح طلب دم از شرینی برجام می زنند، خاطرنشان کرد: افرادی که دیروز دم از حلاوت و شرینی برجام می زدند، امروز به دکتر روحانی معترضند که چرا همه مسائل کشور به برجام گره زده شد.

وی در ا ین رابطه اذعان کرد: همه نکات برجام را نمی توانیم رد کنیم ولی قطعا نکات منفی برجام خیلی بیشتر از نکات مثبتش بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: طرح سوال از رئیس جمهور جای خودش باقیست.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.