سرویس: اجتماعی 12:49 - پنجشنبه 21 تیر 1397

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس:

شادی در اسلام بر مبنای ضوابط الهی و اخلاقیست/ عده ای بهانه جو به دنبال اجرای آزادی غربی در کشور هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شادی هست ولی برخی بهانه می آوردند تا اسلام و انقلاب را بکوبند وگرنه دین اسلام مخالف شادی حلال و بدون گناه نیست.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، در پاسخ به کسانی که می گویند اسلام دین شادی نیست، اظهار کرد: تمامی برنامه های اسلام در چارچوب ضوابط اخلاقی، اسلامی و الهی بوده و شادی حلال در دین مبین اسلام فراوان داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: برخی افراد آزادی به معنای غربی که مصداق بی بند و باری است را قبول داشته و برای اجرای مقاصد غربگرایانه خود به دنبال بهانه تراشی هستند.

وی در پاسخ به اینکه برخی آقایان مسئول می گویند مردم همیشه باید سوگواری ببینند؛ پس شادی کجا رفته!؟، گفت: شادی هست ولی برخی بهانه می آوردند تا اسلام و انقلاب را بکوبند وگرنه دین اسلام مخالف شادی حلال و بدون گناه نیست.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: اینکه برخی برای مشاهده یک برنامه فوتبال در صفه اصفهان، شاد باشند اشکالی ندارد ولی ما با رقص و اختلاط زن و مردم در حاشیه این گونه مراسم ها مخالفیم زیرا این شادی نوعی ضد ارزش و پا گذاشتن روی آرمان های اسلامی و انقلابی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دعوت از خواننده کثیف ترکیه ای به منطقه آزاد کیش، معنای شادی نمی دهد، تصریح کرد: شادی های غربی با هدف گسترش بی بند و باری در کشور انجام می شود و قطعا شادی زودگذری بیش نیست.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.