سرویس: اجتماعی 02:13 - پنجشنبه 21 تیر 1397

مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان:

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در شرق اصفهان/ همایش فرشتگان سفید بال در ورزنه برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان گفت: 20 عنوان برنامه با هدف ترویج حجاب اسلامی همراه با برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و عرضه تولیدات ایرانی در شرق شهرستان اصفهان برگزار می شود.

لیلا امینی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، ضمن گرامی داشت 21 تیر ماه اظهار کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها و فرصت های ارزشمند تربیتی کشور باید زمینه رشد و ارتقاء فکری و فرهنگی همه نسل های جامعه بخصوص نسل جوان فراهم شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان افزود: دشمن تمرکز بسیار زیادی روی حجاب انجام داده و ما هم بیشتر باید در این زمینه ها کار کنیم و در راستای توانمندی بانوان کار می کنیم.

وی با بیان این مطلب که در حاشیه حرکت های مردمی باید برنامه های مهم از لحاظ کیفی انجام شود، گفت: راهپیمایی ها و تجمعات به صورت نمادین انجام می شود ولی نکته مهم درخواست های مردمی در رابطه با رسیدگی بهتر مسئولان به وضعیت حجاب مردم است و مسلما باید از مسئولان رده بالای جامعه تا پایین اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشند.

امینی با تاکید بر اینکه باید همه ارگان ها خود را در راستای حفظ و نهادینه کردن ارزش های اسلامی مسئول بدانند، اذعان کرد: هر کس در هر لباسی باید برای ارزش نهادن نسبت به حجاب و پوشش زن مسلمان ایرانی تلاش کند و در این خصوص بسیج نقش خوبی را در این سال ها ایفا کرده است.

وی تاکید کرد: جامعه از خانواده تشکیل شد و محور خانواده هم محور قلمداد می شود و ما در بسیج جامعه زنان سعی داریم روی مباحث اعتقادی و مسائل متفرقه حجاب برای مادران توانمندی ایجاد کنیم تا الگو های خوبی برای پسران و دختران خود باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) ضمن اثربخشی تجمع چادری ها، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی به برخی آرمان های اسلامی و ارزشی زنان ما توهین می کند و این فکر را در سر دختران ایران زمین می اندازد که اگر چادر سر کنیم، نشان عقب ماندگی فرهنگی است ولی با انعکاس تجمع چادری ها، اثر بخشی خوبی از حضور باشکوه زنان فرهیخته و دختران فعال فرهنگی در پوششی به نام چادر شاهد خواهیم بود.

وی از برگزاری همایش چادر سفیدان ورزنه در روز شنبه 23 تیرماه خبر داد و گفت: این همایش برای دومین سال متمادی با حضور قشر چادر سفید ورزنه از شهدای گمنام این شهر تا آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه برگزار و در حاشیه این برنامه سعی شده است تا محتوای خوبی از جمله مسابقه، سخنرانی ویژه حجاب به اجرا گذاشته شود.

امینی افزود: برگزاری کارگاه عفاف و حجاب و تشویق دختران حلقه صالحین در شهر کوهپایه و همچنین ویژه برنامه میزگرد حجاب و برپایی نمایشگاه به همت حوزه صدیقه طاهره(س) از جمله برنامه های دیگر حوزه های تابعه این ناحیه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری تجمع هزار نفری خواهران براآن شمالی در کوه صفه، خاطرنشان کرد: تصمیم ما بر این است که تجمع هزار نفری خواهران محجبه در کوه صفه امسال نیز به انجام برسد و می طلبد تا همکاری بیشتری از ارگان های ذیربط برای تامین اتوبوس واحد، دیده شود تا بتوان شاهد برگزاری این همایش باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از ویژه برنامه های حاشیه ای حوزه های بخش های شش گانه شرق اصفهان خبر داد و افزود: توزیع و فروش اقلام عفاف و حجاب، روشنگری در خصوص سند 2030، بروزرسانی کانال های مرتبط با کالای ایرانی و فرهنگی، محفل شعر و ادبی، طرح غربالگری بانوان، نشست های مردمی در این خصوص و دیگر برنامه های معرفتی و فرهنگی باب مساله حجاب و عفاف در سطح حوزه های بسیج ورزنه، هرند، کوهپایه، جرقویه سفلی، جرقویه علیا و برآان شمالی و جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.