اصفهان شرق

سیاست کلی ما انتخاب بخشدار جدای از مسائل سیاسی و جناحی است/ مسئولان نباید از مردم استفاده ابزاری کنند

کدخبر: 170694
1397/04/20 در ساعت 16:54

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، احمد رضوانی در ایین تکریم و معارفه بخشدار بخش کوهپایه با اشاره به قدمت بخش کوهپایه اظهار کرد: خدمات بسیاری در طی ادوار گذشته و تصدی های مختلف انجام شده است و جا دارد از پیگیری های ثالثی و اعضای شواری اسلامی شهر و بخش کوهپایه قدردانی کنیم.

وی افزود: اداره کردن کلان شهر اصفهان با دو میلیون و دویست هزار نفر جمعیت و مشکلات و مسائل خاص اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از یک سو و اداره کردن ۱۴ شهر و ۶ بخش با تمام مسائلی که وجود دارد بویژه چند مشکل اساسی که استان با آن مواجه است کار سختی است.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به مشکل آب در شهر اصفهان که بعضی مناطق شهر قطعی آب ۱۲ ساعت را نیز تجربه کرده‌اند، تصریح کرد: کمبود آب شرب و کشاورزی و مشکل اشتغال از مشکلات اساسی شهرستان اصفهان است.

رضوانی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کوهپایه، خاطرنشان کرد: در بخش کوهپایه تلاش شد طرح ها و برنامه های کلان اجرایی شود که در طی سال‌های آینده ثمر بخش باشند.

احمد رضوانی گفت: جدای از مسائل و پیگیری های مسائل روزمره ای همچون مدرسه و مرکز درمانی که توسط مسوولان شهر و بخش پیگیری شده است ولی در عین حال تلاش می شود که به پاره ای از مسائل مهم و اساسی رسیدگی شود تا در آینده بتوانیم به جوانان با استعداد منطقه که حتی هم اکنون در مرکز استان و کشور مسئولیت های مهمی دارند خدمت رسانی کنیم.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به فشارها برای انتخاب بخشدار، اظهار کرد: در طی این مدت برای انتخاب بخشدار تحت سخترین فشار بودم اما سیاست کلی ما بر این است که انتخاب بخشدار باید جدای از مسایل سیاسی و جناحی باشد هر چند فرد مورد نظر باید دولت و سیاست های آن را قبول داشته باشد.

وی در ادامه گفت: ثالثی بخشدار پیشین زمانی که برای این پست انتخاب شدند در پست معاونت فرمانداری نایین حضور داشتند و وی دارای سلامت نفس و صداقت هستند علی‌رغم اینکه قرار نبود حسین ثالثی بازنشست شود اما با اجرایی شدن دستورالعمل جدید تعداد ۱۲۰ نفر در استانداری باز نشست شدند که از جمله آن ثالثی بود.

احمد رضوانی با بیان تشکر از الهیاری زاده سرپرست بخشداری کوهپایه، اظهار کرد: قاضی عسگر از نیروهای رسمی وزارت کشور هستند و سابقه خدمت در فرمانداری و شهرداری انارک، تودشک و جشوقان و سابقه ۱۸ ساله دارند.

رضوانی با اشاره به برنامه‌های و طرح‌های پیش‌رو، تصریح کرد: ما نیاز به یک حرکت جدی و پرشتاب ولی هدفمند در ابعاد مختلف در بحث اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی داریم و از قاضی عسگر تقاضا دارم در این مباحث اولویت بندی انجام دهند.

فرماندار اصفهان اذعان کرد: در شرایط بسیار سختی قرار داریم چرا که دشمنان ما به ویژه آمریکا شمشیر را از رو بسته اند و تحریم ها دوباره آغاز شده است البته که با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت و حمایت مردم این نقشه های دشمن منجر به شکست خواهد شد.

رضوانی گفت: اگر چه مردم از بعضی از مسوولان قصور و کوتاهی دیدند و اعتراض دارند ولی این مردم نظام و آرمان های امام خمینی و آیت الله خامنه ای را فراموش نکرده‌اند و این مهم به شرطی محقق می شود که با مردم صادق باشیم و از آن ها استفاده ابزاری نکنیم و درهر شرایطی به آن ها احترام بگذاریم مردمی که در انتخابات و مراسم های مختلف حضور دارند و این باعث بیمه شدن نظام و انقلاب می‌شود.

فرماندار اصفهان با تبریک به قاضی عسگر بخشدار جدید بخش کوهپایه، بیان کرد: از بخشدار جدید کوهپایه میخواهم جهت تغییر چهره این منطقه تلاش کند چرا که کوهپایه جز اولین بخش هایی بوده که بخشداری گرفته است و این موضوع قدمت چندین ساله دارد و چهره منطقه باید شامل تغییراتی شود تا در پی ان مسائل بعدی فراهم شود و ما پیگیر هستیم تا شاهد ارتقا بخش های مختلف در سایه تلاش و همت مسوولان بخش‌ها باشیم.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه