سرویس: دسته‌بندی نشده 11:57 - یکشنبه 17 تیر 1397

نماینده اصلاح‌طلب مردم اصفهان در مجلس:

کف انتظارات در مذاکره با اروپاییان محقق شد/ رهبری سقف مطالبات را مطرح کردند

نماینده اصلاح‌طلب اصفهان در مجلس گفت: آقای روحانی سقف مذاکره را مطرح کردند و گفتند که مذاکره تامین کننده نظراتشان نبود ولی ظریف با در نظر گرفتن آن، در بین اروپاییان حاضر شد و طرف مقابل چارچوب توافق را قبول کرد.

حیدرعلی عابدی در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق، با بیان اینکه رسانه ها باید بین نظرات مطالبه گری مسئولان ارشد نظام و دیگر کارشناسان تفکیک قائل باشند، اظهار کرد: نظرات مطالبه گر مسئولان نظام اعم از رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و وزیر امور خارجه به عنوان سقف مطالبات در نظر گرفته می شود که به عنوان هدف کاری باید در نظر گرفته شود و بتوان با در نظر گرفتن آن برنامه های کشور را پیش برد.

نماینده اصلاح‌طلب اصفهان در مجلس افزود: بدبینی که الان در مذاکرات در جریان است به دلیل این است که سقف مطالبه مسئولان از مذاکرات در انتظارات مردم از برجام و مذاکرات گنجانده شده در صورتی که با در نظر گرفتن کف مطالبات می بینیم مذاکره با اروپا خوب بوده است.

وی گفت: آقای روحانی سقف مذاکرات را مطرح کردند و گفتند که مذاکره تامین کننده نظراتشان نبود ولی ظریف با در نظر گرفتن کف، در بین اروپاییان حاضر شد و طرف مقابل چارچوب توافق را قبول کرد.

عابدی تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ، شواری امنیت انرژی هسته ای ما را به رسمیت شناخت و این دستاورد خوبی برای ما از برجام بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه «آیا به رسمیت شناختن انرژی هسته ای یعنی سیمان ریزی در قلب اراک»، گفت: نظر شما این چنین است ولی بنده خلاف این نظر را دارم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: شیرینی برجام با مخلوط کردن برخی دیدگاه های مطالبه گرانه در بین مردم، از بین رفت در صورتی که برجام برای ما دستاورد خوبی داشت.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.