سرویس: اخبار شهرستان 14:02 - جمعه 15 تیر 1397

امام جمعه شهر اژیه:

سامان دادن به وضعیت اقتصاد و معیشت، در راس مطالبه مردم از مسئولان است

امام جمعه شهر اژیه گفت: سامان دادن به وضعیت اقتصاد و معیشت و رسیدگی به خواسته های به حق مردم عزیز جزء خواسته های بحق مردم است و مسئولان باید نسبت به این مورد اهتمام نشان دهند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اژیه با تاکید بر صبور بودن و سفارش این عمل به مومنان اظهار کرد: مهمترین نشانه اهل ایمان و عمل صالح سفارش همدیگر به صبور بودن است و این مهم در آیات و روایات بسیاری مطرح شده است.

امام جمعه شهر اژیه با بیان حدیثی از امام علی(ع) در رابطه با صبر، افزود: نقش صبر در کارها همانند نقش سر در بدن است همچنان که اگر سر از بدن جداشود بدن ازبین میرود صبر نیز اگر همراه کارها نباشد کارها تباه می گردد.

وی با اشاره به بحران آبی در استان اصفهان گفت: خانواده ها باید در مصرف آب و برق نهایت صرفه جویی را به خرج دهند زیرا هر گونه اسراف و زیاده روی می تواند به ضرر استان تمام شود.

وی به جنایت های آمریکا طی سالیان گذشته اشاره و تاکید کرد: جنایت تاریخی و هولناک آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران در تاریخ دوازدهم تیرماه سال ۶۷، اوج وحشی گری و نماد ضعف و حقارت این رژیم در حمله به غیر نظامیان، زنان،کودکان و عدم عذرخواهی و پذیرش این حمله وحشیانه نشانه خوی وحشی گری نظام خونخوار این کشو امپریالیسم است.

حجت الاسلام حجتی فرد بیان کرد: هرگونه دلسوزی و محبت از جانب آمریکا، اسرائیل و انگلیس و ایادی آنها درباره ایران کاملا منفی و مردود است و هیچگاه نباید فریب رفتار مزورانه و دغل کارانه آنها را خورد و تکیه برچنین کشورهایی جز عقبگرد و شکست نتیجه دیگری در برنخواهد داشت.

وی با تاکید بر ظرفیت های داخلی خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و ارتباط با سایر کشورهای دنیا خوب است ولی به این شرط که از سرمایه های داخلی و نیروهای توانمند و ظرفیت های داخلی غافل نگشته و مهمترین سرمایه این نظام که همانا ملت همیشه در صحنه هستند راباید مورد اهتمام ویژه قرارداد.

امام جمعه شهر اژیه با بیان اینکه باید به معیشت مردم رسیدگی کرد، گفت: سامان دادن به وضعیت اقتصاد و معیشت و رسیدگی به خواسته های به حق مردم عزیز جزء خواسته های بحق مردم است و مسئولان باید نسبت به این مورد اهتمام نشان دهند.

وی تصریح کرد: مردم توقع دارند که دستگاه های ذیربط با کسانی که قصد سوء استفاده در کشور را دارند برخورد جدی داشته باشند و با قاطعیت با اخلال گران اقتصاد کشور نظیر سلطان سکه طبق قانون برخورد کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.