سرویس: اجتماعی 16:59 - یکشنبه 17 تیر 1397

مدیر کمیته امداد جرقویه علیا:

شفاف سازی و ارئه عملکرد کمیته امداد می تواند در اعتماد مردم نقش بسزایی داشته باشد

مدیر کمیته امداد جرقویه علیا گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد کلیه فعالیت ها و عملکرد این نهاد مردمی می تواند باعث بالا رفتن جایگاه این نهاد شود و همچنین اعتماد مردم و خیرین نیز افزایش خواهد یافت.

حسین نصیریان نایینی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به برنامه های پیش روی کمیته امداد جرقویه علیا اظهار کرد: یکی از این کارهایی که باید انجام داد، ارتباط و فراهم کردن زمینه برای حضور خیران و حامیان در منطقه جرقویه علیا و استمداد از خیران به منظور رفع مشکل مددجویان، پیگیری و دریافت اعتبارات مازاد برای تامین جهیزیه و ازدواج آسان و کمک به مسکن و تجهیزات مسکن مددجویان و رسیدگی به بیماران صعب العلاج خواهد بود.

مدیر کمیته امداد جرقویه علیا افزود: یکی از مشکلات اصلی کمیته امداد جرقویه علیا نداشتن ساختمان در شان مددجویان است که با کمک خیران قصد آغاز عملیات ساخت زمینی را که خیران واگذار کرده اند داریم.

وی با اشاره به طرح حمایت از تولید ملی گفت: در زمینه اجرایی شدن تولید و حمایت از کالای ایرانی تمام توانمان را بکار خواهیم گرفت تا این امر حداقل در مددجویان امداد صورت گیرد و با پرداخت تسهیلات اشتغال و با پیگیری در زمینه خرید و فروش محصولات این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

نصیریان اذعان کرد: حمایت امداد می تواند در پرداخت تسهیلات در بازاریابی برای محصولات باشد که این امر در مناطق بوده و انشا الله ما نیز آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید تمام توان خود را برای کمک به مردم محروم بکار گیریم، تاکید کرد: با حمایت مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان و معاونین ستادی تلاش خواهم کرد تا پشت نوبتی های جهیزیه، کمک های درمانی و تسهیلات پرداختی، دیگر خانواده ای پشت نوبت قرار نگیرد.

مدیر کمیته امداد جرقویه علیا با بیان اینکه مسئولان باید راهبرد لازم برای تحقق اهداف این نهاد مردمی را به کار گیرند، گفت: یکی از عوامل موفقیت این است که مدیر در شفاف سازی و ارائه فعالیت ها و عملکرد امداد تلاش کند تا جایگاه و اهداف این نهاد هر روز بهتر شود و بنده نیز فعالیت های خود را به مردم ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.