سرویس: اجتماعی 12:01 - جمعه 15 تیر 1397

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان:

کمک های مردمی کمیته امداد برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان داخل کشور مصرف می شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد هیچ هزینه‌ای در کشورهای دیگر صرف نمی‌کند و کمک های جمع آوری شده در همان منطقه به مصرف نیازمندان می رسد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه، حمید رضا شیران در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد جرقویه علیا با اشاره به شایعات مطرح‌شده در شبکه های معاند و خارجی در خصوص ارسال کمک‌های مردم به کشورهای دیگر اظهار کرد: کمیته امداد هیچ هزینه‌ای در کشورهای دیگر صرف نمی‌کند.

مدیر کل کمیته امداد افزود: کمک های مردمی فقط در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان مصرف می شود و حتی کمک های هر منطقه صرف رفع نیازمندی های افراد تحت حمایت کمیته همان منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های این نهاد در توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت، رسیدگی هرچه بهتر و بیشتر به امور معیشتی و نیازهای مختلف مددجویان را یادآور شده و تصریح کرد: بدون شک با همراهی و همکاری مردم، خیرین و مسئولان و پیشبرد تعامل با سایر دستگاه‌ها، برکات مادی و معنوی فراوانی نصیب این قشر از جامعه خواهد شد.

شیران در ادامه از مسئولان بخش خواست تا در شکوفایی استعداد ها و استفاده از منابع منطقه در جهت از بین بردن فقر با کمیته امداد همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه حسین نصیریان مدیریت جدید کمیته امداد جرقویه علیا نیز در سخنانی با اشره به محروم بودن منطقه گفت: با توجه به محروم بودن منطقه و کمبود امکانات همکاری و همدلی کلیه ارگان ها و نهادها را در جهت رفه و کاهش فقر می طلبد با توکل بر خدا و کمک مسئولان بتوانم خدمتگذار خوبی برای ایم مردم زحمتکش باشم.

در پایان حکم اقای نصیریان قرائت شد و بعنوان مدیریت کمیته امداد جرقویه علیا معرفی و از زحمات آقای قرقانی سر پرست کمیته امداد جرقویه علیا تقدیر و قدرانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.