سرویس: اخبار شهرستان 12:55 - سه شنبه 12 تیر 1397

شهردار شهر هرند:

مشکلات مالی شهرداری‌ها، دشوارتر از همیشه شده است

شهردار هرند گفت: مشکلات و مسائل شهرداری برای برخی از دستگاه‌های دولتی مهم است چرا که امروز شهرداری ها در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: مشکلات مالی شهرداری‌ها به دلیل شرایط اقتصادی امروز جامعه دشوارتر از همیشه شده است.

وی افزود: از طرفی قانون مالیات بر ارزش افزوده که سازمان مالیاتی باید پرداخت کننده آن باشد؛ متاسفانه در پرداخت ها شفافیتی دیده نمی شود و عدم پرداخت بموقع و حتی عدم شفافیت در مبلغ مشکلاتی را برای شهرداری های شرق اصفهان به همراه داشته است.

شهردار شهر هرند با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها، تصریح کرد: مواردی که به درآمد و منابع مالی جدید و پایدار شهرداری‌ها کمک می کند به نهادها و سازمان های دولتی دیگر گره خورده است که این امر شهرداری ها را در ایجاد درآمدهای پایدار و ارائه خدمات مطلوب به مردم دچار مشکل می کند و این موضوع یکی از مشکلات جدی شهرداری‌ها است که نیاز به تعامل مناسب تر و مطلوب تر بین دستگاه‌های دیگر را به خود می‌بیند.

شهبازی با اشاره به وظایف شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: در مواردی مشکلات و مسائل شهرداری برای برخی از دستگاه‌های دولتی مهم است چرا که امروز شهرداری ها در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرداری هرند، بیان کرد: مرمت و بازسازی بخشی از بدنه بافت تاریخی شهر، جدول گذاری و نیکو سازی آرامستان بهشت اسحاق، اصلاح هندسی و احداث میدان جنب شرکت تعاونی کامیون داران شهید بهشتی انجام شده و آسفالت خیابان‌ها و بافت فرسوده شهر نیز اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.