اصفهان شرق

واگذاری امور فوتبالی اصفهان به هیات فوتبال شهرستان/ پتانسیل فوتبالی و فوتسالی شرق اصفهان شکوفا می شود

کدخبر: 170269
1397/04/12 در ساعت 12:26

رضا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق، اظهار کرد: هیات فوتبال شهرستان اصفهان تمامی ظرفیت خود را به کار گرفته تا پتانسیل فوتبالی و فوتسالی شرق اصفهان را شکوفا کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های این هیات در عرصه‌های مختلف، افزود: هیات فوتبال شهرستان اصفهان توانست در رده‌های مختلف پایه و جوانان در حوزه آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف در فوتبال و فوتسال موفقیت‌های استانی و کشوری را به دست اورد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان با اشاره به انتخاب هیات فوتبال شهرستان به عنوان هیات نمونه در دو سال اخیر، تصریح کرد: با اعتمادی که هراتیان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان به هیات فوتبال شهرستان داشته است  از این پس کلیه امور فوتبالی شهر اصفهان در هیات فوتبال شهرستان اصفهان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این واگذاری و اعتماد به هیات فوتبال شهرستان راه را برای نیل به فوتبال فنی و در عین رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان اصفهان در کنار تقویت کادر اجرایی هیات شهرستان را ایجاد می‌کند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان اصفهان اذعان کرد: یکی از  امیدهایم در مورد فوتبال شهرستان اصفهان این بوده که در کنار سهمیه ای که همیشه نصف سهمیه در هر رده از مسابقات در اختیار شهرستان اصفهان بوده است بتوانیم در کنار کلیه شهرستان های ۲۴ گانه استان اصفهان با برنامه ریزی جامع در رشد و پیشرفت فوتبال استان اصفهان نقش پررنگی را ایفا کنیم و همان گونه که  هراتیان از منظر کارشناسی به نقش ستادی هیات فوتبال استان و مسئولیت اجرایی هیات های شهرستان اشاره کردند اجرایی شود.

انتهای پیام/