سرویس: غیر تولیدی 11:03 - چهارشنبه 06 تیر 1397

خواهر شهید بهشتی:

میدان دادن به جوانان از شاخصه‌های شهید بهشتی است/ کار برای رضای خدا سرلوحه کار این شهید بزرگوار بود

خواهر شهید بهشتی میدان دادن به جوانان از شاخصه های شهید بهشتی در دوران حیاتش بود و این خواسته ما از مسئولان است، گفت: شهید بهشتی معتقد بود جوانان را با ورود به عرصه های کاری و تصمیم سازی باید تربیت کرد.

به گزارش اصفهان شرق، زینب السادات بهشتی اظهار کرد: وصیت برادرم، شهید بهشتی به من این بود که دفترش جایگاهی برای خدمت به مردم و جوانان باشد تا کادری عالی و در تراز انقلاب شکل گیرد.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان از شاخصه های شهید بهشتی در دوران حیاتش بود و این خواسته ما از مسئولان است، گفت: شهید بهشتی معتقد بود جوانان را با ورود به عرصه های کاری و تصمیم سازی باید تربیت کرد.

خواهر شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی از جمله برنامه هایی که داشتند این بود که همواره از نظرات جوانان استفاده می کردند، به شدت معتقدم شاکله شخصیتی شهید بهشتی از دوران منزل پدری و تربیت والدین ما شکل گرفت، محیط ارام و پر از صمیمت والدین ما باعث تربیت چنین شخصیتی برای جامعه شد.

وی افزود: شهید بهشتی به کار برای رضای خدا به شدت معتقد بود و این رمز حرکت های جدی و پرتلاش شبانه روزی او بدون مایوس شدن و رنجور شدن از وقایع و شایعات و تهمت ها بود.

بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی معتقد بود دانش باید همراه با بینش باشد و انسان با عمل صالح ساخته می شود، شهید بهشتی در امر به معروف و نهی از منکر بسیار روشنفکر بودند و همیشه با زبان لین و محبت امیز به این مهم می پرداختند و از اقشار مختلف مردم با آغوش باز استقبال می کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.