سرویس: اقتصادی 10:05 - سه شنبه 05 تیر 1397

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی:

دولت نباید نسبت به گرانی های اخیر بی خیال باشد/ مارک لباس برخی مسئولان خلاف عمل به شعار سال است

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: متاسفانه رفتارهایی که از برخی مسئولان کشور دیده می شود مغایر شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور است.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی دولت است که اوضاع بازار را کنترل کند، اظهار کرد: دولت نباید نسبت به افزایش قیمت و گرانی بی خیال باشد و قطعا برخی رفتارها و عملکرد اشراقی نمی تواند کار را در عرصه جنگ اقتصادی پیش ببرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان زمانی می توانند در اقتصاد، بهبودی ایجاد کنند که واقف به اوضاع گرانی ها و نوسانات ارزی باشند وگرنه بی تفاوتی و عدم انگیزه برخی مسئولان دولتی، هیچ گاه نمی تواند در این زمان بار سنگین را به منزل برساند.

وی گفت: مردم و دلسوزان نظام باید با رفتار معقول و انعکاس مشکلات به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی، نسبت به پیگیری مشکلات اقدام کنند.

ابوترابی با بیان اینکه مسئولان نباید نسبت به قشر ضعیف جامعه تکبر داشته باشند، تصریح کرد: تکبر بین مسئولان و مردم دیوار می کشد و قشر ضعیف جامعه را ضعیف تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز رفتار و عمل ما باید به گونه ای برای اصلاح وضعیت مالی و اقتصادی کشور باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه رفتارهایی که از برخی مسئولان کشور دیده می شود مغایر شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور است و دلسوزان نظام باید نسبت به این رفتار مسئولان حساس باشند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون با اشاره به حضور رئیس جمهور به توچال گفت: لباسی که رئیس جمهور در دیدارش از توچال پوشیده بود خلاف عمل به شعار سال و حمایت از کالای داخلی است و نشان دادن مارک خارجی لباس آقای روحانی چه معنایی دارد!؟

وی در پاسخ به برخی خبرها مبنی بر تعطیلی امروز مجلس، اذعان کرد: این چنین نبود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.