سرویس: تولیدی 09:10 - سه شنبه 05 تیر 1397

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

امضا کنندگان نامه مذاکره با آمریکا، افرادی معلوم الحال و بدون جایگاه در نزد ملت ایران هستند/ دولت در مذاکرات از موضع ضعف وارد شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای نامه مذاکره با آمریکا، ضعف و ضربه بزرگی به دیپلماسی خارجی کشور است و افرادی که این نامه را امضا کردند معلوم الحالانی هستند که در نزد ملت ایران جایگاهی ندارند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، بارها به مسئولان تذکر دادند که اگر یک قدم عقب نشینی کنید، دشمن صد قدم جلو می آید، اظهار کرد: جایی که برخی مسئولان انفعالی عمل کردند و نسبت به وعده دشمن واکنش مثبت نشان دادند، زیاده خواهی دشمن بیشتر و مشکلات مرتفع نشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: ذات توافق نامه این است که دو طرف همه موارد را قبول کنند و در این خصوص دولت در روز اول اجرای برجام اعلام کرد که کلیه تحریم ها برداشته و در همان روزها قلب راکتور اراک با سیمان پر شد و اورانیوم غنی شده را از کشور خارج کرد.

وی ادامه داد: دولت ادعا کرد که در مقابل اجرای تعهداتش، 120 فروند هواپیما خریداری کردیم و سرمایه گذاری با شرکت های بزرگ نفتی به انجام خواهد رسید ولی با گذشت زمان و حتی خروج آمریکا از برجام، به وضوح دیدیم که برجام نتایجی برای کشور نداشت و هیچ کدام از وعده های طرف دیگر مذاکره محقق نشد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه زمانی که از جنبه قدرت وارد شویم، عزت خودمان حفظ می شود، گفت: سال ها قبل زمانی که از موضع قدرت وارد شدیم و درخواست مذاکره از طرف ما مطرح نشد، اوباما واسطه برای مذاکره با ایران فرستاد و گفت که غنی سازی ایران را به رسمیت می شناسد ولی امروز که دولت یازدهم و دوازدهم انفعالی عمل کرد و در شروع به کار دولتش با بهانه هایی نظیر «خزانه خالی تحویل گرفته و وارد جنگ اقتصادی شدیم» مذاکره را پیش گرفت و از موضع ضعف وارد شد، شاهد این بدعهدی ها هستیم.

وی به نامه جمعی از اصلاح طلبان برای مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد: امضای این نامه ضعف و ضربه بزرگی به دیپلماسی خارجی کشور است و افرادی که این نامه را امضا کردند معلوم الحالانی هستند که در نزد ملت ایران جایگاهی ندارند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: آنهایی که می گویند مذاکره مستقیم با آمریکا کنیم، نظرشان این است که ما کم آوردیم و باید متوسل به آمریکا شویم در صورتی که با نشستن با آمریکا نه تنها چیزی به دست نمی آوریم بلکه وضعیت ما از امروز بدتر می شود زیرا هدف دشمن نابودی نظام اسلامی است و از انقلاب تا کنون این هدف را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا قبل از انقلاب ملت ایران را با الفاظ زشت خطاب می کرد، خاطرنشان کرد: عده ای هنوز سنگ آمریکا را به سینه می زنند که روزگاری نه چندان دور شاهد ممنوع کردن ورود ایرانیان به آمریکا به دستور ترامپ بودند.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه ملت ایران به مسئولان این اجازه را نمی دهند که شرایط آمریکا را بپذیرد، بیان کرد: امضا کنندگان نامه مذاکره با آمریکای جنایتکار، به داشتن غیرت ایرانی در وجودشان شک کنند زیرا به وضوح مشخص است که آمریکا هسته ای و موشکی را بهانه کرده تا نظام را زیر سوال ببرد.

وی با اشاره به اینکه برخی حقوق بشر آمریکایی را مگر نمی بینند که دم از آمریکا می زنند، تاکید کرد: محمد ثلاث مجرمی بود که انسان های بی گناه را با حرکت وحشیانه خود در خیابان زیرگرفت و امروز زمانی که به مجازات عملش رسید، دشمن تسلیت گفته و می گوید ایران حقوق بشر را زیر پا گذاشته، در صورتی که حقوق بشر آمریکایی سال هاست کودکان و مظلومان جهان را به خاک و خون می کشد و از رژیم کودک کش و فاسد آل سعود حمایت می کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.