اصفهان شرق

شرق استان اصفهان شاهد بهره برداری از مهم ترین پروژه های شرکت گاز در هفته دولت خواهد بود

کدخبر: 170066
1397/04/05 در ساعت 00:46

سیدمرتضی علوی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه سرویس های جاری و خدمات شرکت گاز نیاز به هزینه های جاری زیادی دارد، اظهار کرد: درآمد از شرکت گاز به حساب خزانه واریز و دولت باید به عنوان یارانه این پول را به مردم برگرداند و در صورت تاخیر یا عدم دریافت گازبها، شرکت گاز با مشکل جدی مواجه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با توجه به عدم افزایش قیمت گاز در سال94 افزود: صرفه جویی در مصرف گاز به اقتصاد خانواده و جامعه کمک می کند و در این خصوص هر خانوار می تواند به کاهش مصرف گاز کمک کند.

وی گفت: گاز ایمن و مستمر به مردم می دهیم ولی در برخی مناطق شرق اصفهان در خصوص استمرار گاز نگران هستیم.

علوی با بیان اینکه دست ما در خصوص دریافتی ها باز نیست، تصریح کرد: شرایط سخت است و پرداخت گازبها به برخی خانوارها فشار می آورد ولی قبول کنیم که دست ما باز نیست و حق برداشت از پول گاز نداریم.

وی اذعان کرد: پروژه های عمرانی سطح استان اصفهان در حدود 40 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و تعدادی دیگر نیز در دهه فجر آماده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به مهم ترین پروژه های در دست اقدام، افزود: شرق استان اصفهان شاهد آغاز بهره برداری از گاز  CNG در چهار شهر جندق، فرخی، خور و بیابانک و انارک در هفته دولت خواهد بود که به عنوان مهم ترین پروژه ها مطرح می شود.

وی خاطرنشان کرد: 26 هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اصفهان به صورت کاملا ایمن داریم.

انتهای پیام/