سرویس: اجتماعی 15:15 - دوشنبه 04 تیر 1397

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف 12 پرايد مسروقه در اصفهان/ سارقان نوجوان بودند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: 12 دستگاه خودروی پرايد مسروقه طی مدت 24 ساعت کشف شد و با شناسايی مالکان وسايل نقليه و تماس با آنان، با دستور مقام قضايی پس از طی مراحل قانونی اين وسایل مسروقه مکشوفه به مالکان تحويل داده شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن یاردوستی اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان اصفهان طرح ضربتی مقابله با سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه را اجرا کرده که پس از اجرای آن، 12 دستگاه خودروی پراید مسروقه طی مدت 24 ساعت کشف شد.

وی افزود: اکثر مال‌باختگان به توصیه‌های پلیس در رابطه با مجهز کردن خودروی خود به وسایل بازدارنده سرقت توجه نکرده و همین امر منجر به سرقت خودروها توسط سارقان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که در این عملیات کلیه کلانتری‌ها و یگان امداد اصفهان با استعداد و اکیپ‌های پرتوان حضور داشتند، گفت: طرح‌های تاکتیکی پلیس برای آرامش مردم در نقاط مختلف به صورت شبانه‌روزی اجرایی می‌شود.

وی با بیان این که این سارقان در رده سنی نوجوانی هستند، ادامه داد: خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار بزهکاری نشوند و فریب دوستان ناباب را نخورند.

یاردوستی در پایان تصریح کرد: با شناسایی مالکان وسایل نقلیه و تماس با آنان با دستور مقام قضایی پس از طی مراحل قانونی این وسایل مسروقه مکشوفه به مالکان تحویل داده شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.