سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:39 - چهارشنبه 27 فروردین 1393

آبروریزی فوتبال ایران جهانی شد!

روزنامه‌ “آبولا” از حضور ایران با یازده بازیکن در اردوی آفریقای جنوبی اظهار تعجب کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا، جام جهانی 2014 برزیل کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در حال آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها است، اما مشکلات زیادی از جمله همکاری نکردن باشگاه‌های ایرانی با تیم ملی ایران باعث شده است تا کارلوس کی‌روش با مشکلات زیادی مواجه شود.

روزنامه‌ پرتغالی “آبولا” اعلام کرد تیم ملی ایران در حالی خود را برای جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند که در اقدامی عجیب تنها یازده بازیکن را برای آمادگی حضور در جام جهانی به آفریقای جنوبی برده است.

خیلی از بازیکنان ایرانی در روزهای گذشته در تیم‌های باشگاهی‌شان ماندند تا تیم ملی فوتبال ایران نتواند با ترکیبی کامل به اردوی آمادگی آفریقای جنوبی برود. این در حالی است که اردوی قبلی ایران در پرتغال نیز به دلیل کمبود بودجه لغو شد تا کارلوس کی‌روش با مشکلاتی بیش از پیش برای حضور در جام جهانی آماده شود.

ایران که تابستان سال جاری چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه خواهد کرد در گروه F جام جهانی نسبتا سخت با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین روبروست.

همچنین پایگاه اینترنتی “مایس” فوتبال در گزارشی درباره اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال ایران نوشت : ایران در حالی خود را برای جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند که تنها با یازده بازیکن اردوی آمادگی خود را تشکیل داده‌اند.

روزنامه ها و خبرگزاری‌های معتبر دیگر نیز در اخباری جداگانه اردوی تیم ملی ایران با 11 بازیکن پیش از جام جهانی 2014 را اقدامی عجیب خواندند.

از جمله غایبان بزرگ تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی جواد نکونام است که نتوانست هم ملی‌پوشان ایران را همراهی کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.