سرویس: اجتماعی 00:37 - دوشنبه 04 تیر 1397

بخشدار جرقویه علیا:

مدیریت صحیح در توزیع و مصرف آب اعمال شود

بخشدار جرقویه علیا گفت: همه ما باید هم در توزیع و هم در مصرف آب مدیریتی صحیح داشته باشیم تا بتوانیم به آسانی از بحران موجود بکاهیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، به دنبال افزایش دمای هوا و کاهش ورودی آب شرب به منطقه ستاد بحران آب در جرقویه علیا با حضور بخشدار، مسئولین آبفای جرقویه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در محل بخشداری تشکیل شد.

در این جلسه بخشدار جرقویه علیا با اشاره به کمبود آب شرب گفت: از مسئولان آبفا می خواهیم تا در توزیع آب عدالت را رعایت کنند وهر مقدار آبی را که وارد منطقه می شود به نسبت جمعیت بین روستاها و شهر حسن آباد توزیع شود.

بهزادفر با اشاره به قطعی کامل آب در بعضی روستاها و اعتراض مردم نسبت به رعایت نکردن عدالت گفت: بعضی روستاها بعلت داشتن ارتفاع نسبت به منبع ذخیره آب وقتی فشار آب کاهش می  یابد کلا آب این مناطق قطع می شود.

بهزادفر از مسئولین آبفای جرقویه خواست  در توزیع آب مدیریتی جدی تری اعمال کنند و اگر بنابر کاهش دادن فشار آب است همه جا اعمال شود و اگر بنابر قطعی کامل آب است برنامه ریزی دقیق صورت کیرد و ساعات قطعی آب اعلام شود تا به اطلاع مردم رسانده شود .

در ادامه مدیریت آبفای جرقویه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین منطقه در تشکیل ستاد بحران و بیان راهکارها گفت:

یکی از بهترین راهکارها در جهت صرفه جویی در مصرف آب مدیریت توزیع و مصرف است و همه ی ما باید فرهنگ استفاده از آب را جدی تر بگیریم  و این موضوع فقط به مردم عادی بر نمی گردد بلکه مسئولین و مدیران ارگانها و ادارات نیز باید به این موضوع توجه بیشتری نمایند.

اسماعیلی در ادامه از پرت آب در مناطق روستایی خبر داد و گفت: ما از مسئولین ادارات آبفای مناطق خواستیم تا از انشعابات فرسوده و مشترکینی که بیش از حد مجاز آب مصرف می کنند( گاوداری ها، مرغداری ها و ….) بازدید کنند و در صورت وجود مشکل اقدامات لازم انجام شود.

وی از آمادگی ابفای جرقویه در بکارگیری 8 تانکر آب رسانی در صورت قطعی کامل آب خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از بروز مشکل آب شرب در صورت قطعی آب ورودی از اصفهان به منطقه جرقویه 8 تانکر را در جهت آبرسانی به روستاهای منطقه جرقویه علیا در نظر گرفتیم.

اسماعیلی در ادامه از ادراتی که تانکر آب رسانی در اختیار دارند نیز خواست تا این اداره را در جهت آبرسانی به مردم هنگام بحران یاری نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.