سرویس: اخبار شهرستان 16:35 - جمعه 01 تیر 1397

امام جمعه موقت شهر ورزنه:

امروز دشمن با ایجاد جنگ روانی، قصد به چالش کشیدن نقاط قوت نظام را دارد

امام جمعه موقت ورزنه گفت: امروز دشمن با جنگ روانی قصد به چالش کشیدن نقاط قوت نظام در بین مردم است و در تلاش است است که این نقاط قوت را در جامعه به درگیری تبدیل کند و بین مردم اختلاف ایجاد کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر حسین علیزاده امام جمعه موقت ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی اظهارداشت:تقوی در همه ابعاد زندگی بشر راه گشا ونگهبان می باشد اهل تقوی کسانی هستند که با رعایت حدود الهی در برنامه های فردی واجتماعی خود بر مدار دین خدا حرکت می کنند.

وی در ادامه  به شایعه پراکنی اشاره وافزود:یکی از مسا ئل مهمی که در تقوی اجتماعی باید مورد توجه مومنین باشد شایعه پراکنی است که همه شیاطین انس وجن برای از هم گسسته شدن انسجام امت اسلامی از آن استفاده می کند خداوند متعال در قران هشدار می دهد که در شایعه همراه نشوید .

امام جمعه موقت ورزنه به شیوه های جنگ نرم دشمن  اشاره و تصریح کرد: شایعه ساختن یکی از شیوه های جنگ نرم دشمن است و مستکبران با تولید شایعه قصد انحراف جامعه اسلامی را دارند و کسانی که با تقوی نباشند خیلی سریع آلوده وجذب این شایعات می شوند باید توجه کرد به قرآن که می فرماید این کار را کوچک وسبک نشمارید چرا که پیش خداوند متعال کار بزرگی است.

حجت الاسلام علیزاده شایعه را یکی از راه های ازهم گسسته شدن جامعه اسلامی برشمرد و بیان داشت: یکی از راه های از هم گسسته شدن جامعه اسلامی شایعه پراکنی است که آثار مخربی دارد که از جمله این آثار هتک حرمت مسلمانان خصوصا کسانی که مناصب الهی دارند که امروز بیشترین هجمه های دشمنان اسلام علیه کسانی است که بر انقلاب و نظام الهی پایبند هستند می باشد.

وی تصریح کرد: تکیه بر شایعات ومنتشر کردن آن اتحاد جامعه اسلامی را از بین می برد و انسان های ضعیف الایمان از دین خارج می شوند و ایمانشان را می بازند .

خطیب موقت جمعه ورزنه به راه های مقابله به شایعات اشاره وافزود: باید همه توجه داشته باشیم که به انتشار شایعات کمک نکنیم و به مومنین خوش بین باشیم و در این موارد به اهل علم مراجعه کنیم که قدرت جنگ نرم با مراجعه به علما و رهبر جامعه از بین می رود  و خداوند می فرماید اگر فضل و بخشش خدا نبود از شیطان تبعیت می کردید مگر عده ای که اهل تحقیق می باشند.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه موقت  ورزنه درخطبه دوم  به روایتی از امام حسن مجتبی(ع) اشاره واظهار داشت:انسان مومن کسی است که در فرصت عمر خود توشه بر می دارد برای آخرت خود ولی انسان غافل از فرصت عمر خود برای خوش گذرانی های دنیایی استفاده می کند انسان مومن کاسب رحمت پروردگار است و انسان کافر ضایع کننده نعمت های خدا می باشد پس تلاش کنیم که از نعمت های خداوند متعال توشه برداریم.

خطیب جمعه ورزنه  به تخریب قبور ائمه بقیع اشاره و تصریح کرد: فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در جامعه اسلامی یک فاجعه بزرگی است این یک اندیشه خطرناک ومنحرف در بین مسلمین است که زیارت قبور ائمه را شرک وبدعت در دین تلقی کنند گروهی  منفعت طلب  و قدرت طلب  و وهایبت وآل سعود خبیث دست به دست هم دادند و حرم ائمه بقیع را تخریب کردند که این اندیشه تکفیر در جامعه اسلامی بخاطر انشقاق در جامعه صورت گرفت وباعث به وجود آن شد وبه دنبال آن وهابیت وداعش بنا نهاده شد که مسلمانان باید بیدار باشند و مسائل پیرامون جامعه خود را رصد کنند.

حجت الاسلام علیزاده به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره واظهار داشت: هجمه سنگین دشمنان اسلام در اوایل انقلاب حضرت امام خمینی(ره) دستور تشکیل سازمان تبلیغات را صادر فرمودند که وظیفه این سازمان ایستادگی در برابر هجمه های دشمن  می باشد و اسلام ناب را در مقابل اسلامی آمریکایی ترویج دهد سازمان تبلیغات زنده وپویا است ولی توقع بیشتری از این نهاد داریم.

امام جمعه موقت ورزنه به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با تبلیغات دشمن اشاره و بیان داشت: ما برای تبلیغ انقلاب اسلامی ونظام الهی کم کاری وضعیف عمل کرده ایم باید حقیقت، ماهیت واهداف بلند انقلاب  اسلامی وحفظ وپاسداری از این ودیعه الهی را تبلیغ کنیم.

وی  تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ روانی قصد به چالش کشیدن نقاط قوت نظام در بین مردم است و در تلاش است است که این نقاط قوت را در جامعه به درگیری تبدیل کند و بین مردم اختلاف ایجاد کند.

حجت الاسلام علیزاده به نقاط قوت نظام الهی ایران اسلامی اشاره و بیان داشت: استکبار ستیزی یکی از نقاط قوت نظام است که علت تشکیل نظام مبارزه با استکبار بوده است و بقاء آنهم وابسته به همین مبارزه می باشد که اگر از این مبارزه دست بردارد ماهیت انقلاب اسلامی از بین می رود که بحمدالله مردم ما آگاه وبا بصیرت هستند وتا کنون دست بر نداشته ودر آینده هم از استکبار ستیزی دست بر نخواهند داشت.

امام جمعه  موقت ورزنه  به وحدت جامعه اسلامی اشاره واظهار داشت: یکی دیگر از نقاط قوت انقلاب اسلامی وحدت جامعه  می باشد هر مسئله ای که بتواند بین مردم انشقاق ایجاد دشمن از آن استفاده خواهد کرد امروز دشمنان اسلام به مسائل عبادی مردم دل خوش کرده اند و باید هوشیار باشیم.

وی  در ادامه بیان داشت: صلابت و استحکام حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری در برابر دشمنان این نظام الهی از دیگر نقاط قوت این انقلاب است که در مقابل هرحرکتی که در مقابل این نظام شکل گرفت ایستادند در زمان امام(ره) حتی شاگردو یار قدیمی خود رابرخلاف حق سخن می گوید کنار گذاشت مقام ممعظم رهبری در فتنه 88 دویار خودرا که بر خلاف حق حرف می زدند کنار گذاشت این صلابت و استحکام رهبری نقطه قوت یک نظام الهی است که دشمنان وهمراهان داخلی آنها تلاش کنند که به چالش تبدیل کنند ولی نتوانستند که امیر المومنین می فرماید هرگاه گردو غبار فتنه بر می خیزید شبهاتی ایجاد می شود ولی وقتی زمان از آن میگذرد چشم ها باز می شود ومردم بیدار می شوند.

حجت الاسلام علیزاده به راه های مقابله با جنگ روانی دشمن اشاره وافزود: برخورد شجاعانه وفعال با دشمن، برخورد همراه با محاسبات عقلانی ، رعایت اولویتها امروز اتاق جنگ مستکبرین وزارت دارایی آنهاست پس اولویت اولیه امروز ما مسائل اقتصادی است وبقیه مسائل حاشیه است و اعتماد به توده های مردم ودر اخر بی اعتمادی به دشمن اینها نکاتی است که بتوانیم در مقابل جنگ روانی دشمن موفق باشیم ودر این میدان کارزار اهداف الهی نظام اسلامی را پیش ببریم .

امام جمعه موقت ورزنه  بیان داشت:مستضعفین عالم منتظرند تا فریاد ایمان وحماسه وشور دفاع ازمظلومین ازبین ما بلند شودمدافعین حریم آل الله چشم به آن هسته ای مرکزی مبارزه دارند سلول بنیادین ریشه کنی اسرائیل همین مساجد است  تمام دلسوزان نظام اسلامی برای نابودی اسرائیل طرح وبرنامه ریزی کنید مقام معظم رهبری فرمودند آنروزی که اسرائیل از بین برود همه مسلمانان باهم متحد خواهند شد ما نسبت این مسئله مسئولیت داریم شعار وحدت مسلمین خوب است ولی عمل آن نابودی اسرائیل است امروز به لطف خدا ارتش بیست میلیونی که حضرت امام (ره) می فرمودند وما فکر می کردیم ما ایرانیان هستیم از همه شیعیان عالم بیخ گوش اسرائیل شکل گرفته است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.