سرویس: اجتماعی 09:20 - پنجشنبه 31 خرداد 1397

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

آمار تصادفات فوتی موتور‌سیکلت زیبنده استان اصفهان نیست

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه آمار فوت راکبان موتور سیکلت در کشور ۳۵ درصد و در استان اصفهان ۵۵ درصد است، گفت: این مسئله زیبنده استانی نیست که نماد فرهنگ تاریخ و تمدن است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: متاسفانه در استان اصفهان پیرامون جان باختگان در حوزه تصادفات نگرانی‌هایی وجود دارد البته به لحاظ کلی در استان اصفهان کاهش تصادفات منجر به فوت را شاهد هستیم اما در آنالیز و بررسی مولفات در حوزه تصادفات نشان می‌دهد آمار ناشی فوت راکبان موتور سیکلت در کشور 35 درصد بوده اما در استان اصفهان آمار فوت جان‌باختگان تصادف موتور سیکلت 55 درصد است و این مسئله زیبنده استانی که نماد استان فرهنگ تاریخ و تمدن بوده نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم با فوریت می‌توانیم این آمار را کاهش و تغییر دهیم چرا که استان اصفهان به لحاظ بُعد فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات دارای جایگاه ممتازی است و این ممتاز بودن در همه مولفه‌ها باید خود را نشان دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: یکی از اولویت‌های کشور و استان اصفهان کاهش آمار جانباختگان تصادف و کاهش مجروحان و مصدومان تصادفات بوده و برهمین اساس اقدامات بسیاری برای فرهنگسازی و کاهش آمار تصادفات فوتی و جرحی در استان اصفهان انجام گرفت است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.