سرویس: خواندنی 13:52 - چهارشنبه 30 خرداد 1397

حتما ببینید؛

جدا کردن «کودکان مهاجر» از والدینشان در مرز آمریکا، مجری آمریکایی را به گریه انداخت+عکس و فیلم

مجری سرشناس آمریکایی هنگام قرائت خبر ناراحت کننده مربوط به «جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان» توسط دولت آمریکا در مرزهای این کشور به گریه افتاد.

به گزارش اصفهان شرق، در حالی که جنجال‌ها در آمریکا و انتقادهای بین‌المللی علیه مواضع مهاجرتی دولت دونالد ترامپ ادامه دارد، احساساتی شدن مجری مشهور آمریکایی هنگام خواندن خبر فرستادن نوزادان مهاجران به اردوگاه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد.

خانم «ریچل مَدو»  ۴۵ ساله و اهل کالیفرنیا، از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی و مجری شبانگاهی شبکه ام.‌اس.‌ان.‌بی‌.سی است.

او شب گذشته هنگام خواندن خبر آسوشیتدپرس درباره جدا کردن کودکان مهاجران از والدین آنها در مرز و فرستادن آنها به اردوگاه‌ها به شدت احساساتی شد و به گریه افتاد.

واکنش این مجری درحالی صورت گرفته که انتقادهای تند مخالفان مواضع ضد مهاجرتی دولت ترامپ ادامه دارد و این موضوع علاوه بر دموکرات‌ها شامل برخی چهره‌های جمهوریخواه از قبیل «لورا بوش» بانوی اول سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ آمریکا هم شده است.

شخص رئیس‌جمهور آمریکا با رد جنجال‌های رسانه‌‌ها از قبیل شبکه ام.‌اس.‌ان.‌بی‌.سی این رسانه‌ها را «اخبار جعلی» خوانده و مدعی شده که «تنها در حال اجرای قانون» و «مقابله با مهاجرت غیرقانونی» است.

دفاع ترامپ از مواضع دولتش در حالی صورت گرفته که «جدا کردن کودکان مهاجران از والدین» موضوعی بین‌المللی شده و سازمان ملل هم از این اقدام انتقاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.