سرویس: اخبار شهرستان 11:07 - چهارشنبه 30 خرداد 1397

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند:

فعالیت مستمر ورزشی از اهداف بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی هرند به شمار می آید

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند گفت: فعالیت های مستمر ورزشی باید به عنوان یک هدف بلندمدت و کوتاه مدت در دانشگاه ها دنبال شود تا نشاط سالم را در بین دانشجویان سبب سازد.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، غلام‌رضا مالکی صبح دیروز در کارگاه تخصصی دانش افزایی والیبال با اشاره به نقش ورزش در پویایی شهر، اظهار کرد: یکی از اهداف و در پی ان برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی هرند فعالیت مستمر ورزشی است.

وی با اشاره به نقش ورزش در جامعه، افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده حداکثری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود منطقه امری ضروری است که می‌تواند در گسترش ورزش خصوصا در بخش بانوان مفید باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این دانشگاه، تصریح کرد: یکی از وظایف دانشگاه‌ها در سطح جامعه بسط و گسترش علمی در کلیه فعالیت های فنی است که دانشگاه علمی کاربردی به عنوان تنها دانشگاه فنی کشور به این مهم دست یافته و دانشگاه علمی کاربردی هرند نیز در این رابطه گام های موثری برداشته است.

سپیده جعفری با بیان و معرفی تئوری والیبال، تصریح کرد: یکی از رشته‌هایی که به خوبی توانسته در سطح کشور در بخش بانوان فعال باشد والیبال است.

مربی والیبال ذوب اهن با اشاره به فیزیک بدنی به عنوان لازمه این رشته، تصریح کرد: خوشبختانه شرق اصفهان در بخش بانوان برای این رشته دارای پتانسیل بسیار خوبی است.

به گزارش اصفهان شرق این کارگاه دانش‌افزایی والیبال با همکاری اداره و ورزش و جوانان بخش جلگه و دانشگاه علمی کاربردی هرند برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.