سرویس: اجتماعی 09:10 - سه شنبه 29 خرداد 1397

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری چوپان سارق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: چوپانی که با حمله دادن حیوانات وحشی خود به فردی و مجروح کردن آن مبلغ ۵ میلیون ریال و یک گوشی تلفن همراه را از او سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن یار دوستی با اعلام این خبر اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از یک مورد سرقت توأم با خشونت اطلاع حاصل شد که مأموران گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با مالباخته که نوجوانی 14 ساله بود هماهنگ شدند و متوجه شدند او توسط حیوانات وحشی یک چوپان مجروح شده و از شدت رعب و وحشت ایجاد شده قادر به تکلم نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: مأموران با دلداری دادن به این نوجوان 14 متوجه موضوع شدند و کم‌تر از نیم ساعت پس از وقوع حادثه، چوپان سارق را دستگیر کردند.

یار دوستی گفت: فرد دستگیرشده به سرقت مبلغ 5 میلیون ریال و گوشی تلفن همراه این نوجوان و مجروح کردن او توسط حیوانات وحشی‌اش اعتراف کرد.

وی بابیان اینکه این فرد برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه اجازه جولان به اراذل‌ و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهند داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.