سرویس: تولیدی 15:55 - دوشنبه 28 خرداد 1397

عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دولت در تأمین منابع مالی مشکل جدی دارد/ ضرورت اصلاح فرایند دریافت مجوز برای سرمایه گذار بخش خصوصی

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت در تامین منابع مالی مشکل جدی دارد و بخش خصوصی می تواند به عنوان یک پتانسیل قوی در این رابطه وارد عمل شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حیدر علی عابدی در کمیته برنامه ریزی شهرستان اصفهان با اشاره به مشکلات عدیده شرق اصفهان تحت تاثیر کم آبی اظهار کرد: باید با تلاش و همفکری از وارد شدن صدمات بیشتر به شرق اصفهان جلوگیری کرد و این در حالی است که این منطقه تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آمادگی این را داریم که در موارد استثنا در رابطه با حل مشکلات کمک کنیم و این در حالی است که با کاهش اعتبارات بودجه ای در دولت مواجه شده ایم.

وی تصریح کرد: دولت در تامین منابع مالی مشکل جدی دارد و باید به عنوان یک اصل در توسعه برنامه های بودجه این نکته را مد نظر قرار داد که اختصاص بودجه یک سازمان بیش از 50 درصد بودجه تملک دارایی است و اگر این گونه شد چرخ رونق و اقتصادی چشمگیر است.

عابدی گفت: دولت برای تامین بودجه جاری کم آورده است و وضعیت بودجه ای برای مسائل عمرانی با مشکلات بیشتری روبه روست.

وی با بیان اینکه باید از بخش خصوصی حمایت کرد، افزود: چاپ رقم قابل توجهی اوراق قرضه بدان معنی است که بدهکاری‌های دولت برای دولت‌های بعدی بماند و برای جلوگیری از این مشکل باید از بخش خصوصی حمایت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: نباید سرمایه گذار در پیچ و خم ادارات گیر کند و در این رابطه باید فرایند دریافت مجوز بخش خصوصی اصلاح شود و من در این خصوص اصلاحیه را به آقای نوبخت پیشنهاد دادم.

وی تاکید کرد: اگر برای توسعه منطقه نگرانیم باید از بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت کنیم و مدیران باید بر روی وام‌هایی که برای اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده حساب کنند.

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.