سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:22 - سه شنبه 26 فروردین 1393

پس از کش و قوس های فراوان

تیم ملی سرانجام راهی آفریقای جنوبی شد

تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز سرانجام راهی اردوی آفریقای جنوبی شد.

به گزارش اصفهان شرق: تیم ملی فوتبال ایران امروز پس از کش و قوس‌‌های فراوان مبنی بر اعزام یا عدم اعزام این تیم به اردوی آفریقای جنوبی،‌ سرانجام ساعت ۵ بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و با پرواز امارات از طریق دبی راهی آفریقای جنوبی شد.

برای برپایی اولین اردوی خارجی تیم ملی در راه آماده‌سازی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ۲۸ بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند که از این تعداد بامداد امروز تنها ۱۱ بازیکن راهی آفریقای جنوبی شد و نکته قابل توجه اینکه از جمع این بازیکنان هیچ دروازه‌بانی حضور نداشت.

 

از ۲۸ بازیکن دعوت شده به اردو ۴ بازیکن استقلال و ۶ بازیکن سپاهان از همان ابتدا به خاطر مخالفت باشگاه‌های خود و ۳ بازیکن فولاد و ۲ بازیکن تراکتورسازی نیز پس از مرخص کردن آنها از سوی کی‌روش به خاطر همراهی این تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این سفر در حالی تیم ملی را همراهی نکردند که در خصوص حضور تمام بازیکنان برای همراهی تیم ملی، از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش الزاماتی برای باشگاه‌ها به وجود آمده بود که این اقدامات نیز راه به جایی نبرده و سرانجام تیم ملی با ترکیبی نصف و نیمه راهی اردوی خارجی خود شد.

 

عدم حضور این بازیکنان تا مرز عدم اعزام تیم ملی به آفریقای جنوبی نیز پیش رفت که سرانجام کی‌روش در لحظات آخر تصمیم گرفت تا این اردو کماکان به قوت خود باقی مانده و برگزار شود.

 

همچنین در این سفر مجید صالح، مربی استقلال که روز گذشته به عنوان دستیار کی‌روش معرفی شده بود تیم ملی را همراهی نکرد با این حال سایر دستیاران کی‌روش در جمع ملی‌پوشان حاضر بودند.

همچنین میکو و صفایی مربیان بدنساز هم نبودند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.