سرویس: اخبار شهرستان 12:26 - جمعه 25 خرداد 1397

همزمان با عید سعید فطر؛

جام قهرمانی مسابقات ضیافت نور به تیم پیام حسن آباد و وحدت دستجرد رسید/ تصاویر

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر مسابقات فینال فوتسال جام ضیافت نور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی پوریای ولی شهر حسن آباد با حضور مسئولین محلی و ورزش دوستان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، مسئول هیئت فوتبال منطقه جرقویه علیا در حاشیه ی برگزاری این مسابقات در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق گفت:

پنجمین دوره مسابقات فوتسال ضیافت نور از روز جمعه 28/2/97مصادف با روز دوم ماه مبارک رمضان شروع شد و امروز همزمان با شب عید سعید فطر به پایان رسید.

غلامرضا صادقی در ادامه با اشاره به تعداد بازی ها گفت:

در رده سنی بزرگسالان 51 رقابت و در رده جوانان 13 رقابت بین تیم ها انجام شد و جمعا 64 بازی بین این دو رده انجام شد.

در رده بزرگسالان با حضور 14 تیم در دو گروه 7 تیمی و در رده جوانان با حضور 5 تیم به صورت دوره ای برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره تعداد قضاوت کنندگان این دوره از مسابقات گفت: در این دوره جمعا 17 داور و 6داور سوم ( وقت نگهدار)سوت زدند.

صادقی در ادامه افزود: 88 توپ در رده بزرگسالان و 347بار توپ در رده سنی جوانان از خط دروازه عبور کرد.

بیشترین گل زده در رده بزرگسالان توسط تیم دشت آسمان روستای حسین آباد با 55 گل و تبم پیام با 39 گل در رده دوم قرار گرفت و در رده جوانان تیم یاران حسن آباد با 36 گل زده بیشترین گل را از خط دروازه عبور داد و تیم فجر با تعداد 23 گل زده در رده دوم قرار گرفت.

در کل باز ها 113 کارت از جیب داوران خارج شد که در رده زرگسالان 77 کارت زرد و 16 کارت قرمز و در رده جوانان 16 زرد و 4 کارت قرمز بود.

تیم پیام با دریافت 6 کارت زرد بعنوان تیم اخلاق در رده سنی بزرگسالان معرفی شد وتیم اسقلال روستای کمال آباد با دریافت یک کارت زرد بعنوان تیم اخلاق در رده سنی جوانان معرفی شد.

در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان آقای غضنفر داستانپور از تیم دشت آسمان حسین آباد با 24 گل زده بعنوان گل زدن برتر و آقای گل مسابقات معرفی شد و اقایان امیر حسین شفیعی از تیم سپاهان با 16 گل زده و روح الله صادقی با 13 گل زده از تیم یاران در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان عارف قاسمی از تیم وحدت روستای دستجرد با 9 گل زده آقای گل انتخاب شد .

در مسابقات فینال در رده سنی بزرگسالان دو تیم پیام شهر حسن آباد و تیم دشت آسمان روستای حسین آباد با هم به رقابت پرداختند که در نهایت با نتیجه 5 بر 4 تیم پیام به مقام قهرمانی و تیم دشت آسمان به مقام نایب قهرمانی نائل شد. و در رده سنی جوانان دو تیم یاران حسن آباد و وحدت روستای دستجرد با هم به رقابت پرداختند و تیم وحدت دستجرد به مقام قهرمانی و تیم یاران به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

شایان ذکر است این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان  و هئیت فوتبال منطقه جرقوه علیا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.