سرویس: غیر تولیدی 14:11 - پنجشنبه 24 خرداد 1397

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان

قیمت پایین تاکسی های آنلاین تاکسی های شهری را تحت تاثیر قرار داده است

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:قیمت پایین تاکسی های آنلاین در بی رغبتی شهروندان در استفاده از تاکسی ها بی تاثیر نبوده است .

به گزارش اصفهان شرق، علیرضا صلواتی   گفت :در مورد کم کاری این روزهای تاکسی های خطی وگردشی اظهار کرد: در یک دهه‌ی اخیرمتاسفانه میل استفاده از خودروهای شخصی بالاتر رفته وتوان مردم برای خرید واستفاده از خودروی شخصی بهبود یافته و افزایش سهم خودوروهای شخصی را در پی داشته و به 50 درصد در دهه ‌ی اخیر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد تاکسی ها در سطح شهر افزود: این میزان از حد استاندارد بیشترشده است که منجر به افزایش بیکاری می شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به عوامل بیکاری تاکسی‌ها افزود:افزایش سهم خودروهای شخصی،رونق تاکسی های اینترنتی و زیاد شدن تعداد تاکسی ها میل استفاده از تاکسی‌ها را بین مردم کم‌تر کرده است.

وی در ادامه گفت: باید تلاش کرد با افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بیشتر شاهد افزایش رغبت در استفاده از تاکسی ها باشیم.

صلواتی با بیان اینکه علارغم افزایش قیمت قطعات یدکی خودروها و هزینه‌ی استهلاک و تعمیرات تاکسی‌ها،هیچ افزایش قیمتی در درکرایه خودروها در دوسال اخیر نداشته ایم اظهار کرد: قیمت پایین تاکسی های آنلاین نیز بی تاثیر نبوده است.

وی در پایان با اشاره به راهکار های پیشنهادی برای افزایش جذب مسافر افزود:هوشمند شدن تاکسی ها،خارج شدن از سیستم خطی،افزایش کیفیت ناوگان ورفتار راننده در نهایت تبدیل به سیستم حمل و نقل خصوصی با کیفیت شود تا بتواند بهترین خدمات را برای شهروندان انجام دهد، به علاوه ارائه تسهیلات برای امکان حضور این تاکسی ها در محدوده زوج وفرد در حال پیگیری است که امیدواریم با اجرایی شدن اقدامات وهمکاری مردم شاهد بهبود عملکرد وافزایشسهم تاکسی هادر شهر باشیم.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.