سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 20:19 - چهارشنبه 23 خرداد 1397

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دشمن با تنظیم قراردادهای مختلف به دنبال ضربه زدن به پیکره نظام است/ سیاست ستیز آمریکایی و سازش اروپایی از لاوی صهیونیسم نشات می گیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سیاست ستیز آمریکایی شامل تحریم ها و عدم تعهد به برجام بود و سیاست سازش اروپا نیز به نفع کشور ما نیست و آنچه که همه باید بدانند این است که این سیاست ستیز و سازش از لاوی صهیونیسم نشات می گیرد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله با کشور برای سلطه جهانی منافعی نداشت، اظهار کرد: دشمن به دنبال این بود که سه روزه صدام به تهران بیاید و ایران را در اولین روزهای جنگ زمینگیر کند ولی امروز هلاکت صدام و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کرده ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: دشمن از طریق تحریم ها با هدف فلج کردن اقتصاد وارد عمل شد ولی در تمام مدت تحریم ها شاهد دستاوردهای جدیدی همچون نانو و هسته ای در کشور بودیم و نتیجه این مقاومت خوکفایی بود که ما را رو به رشد برد.

وی جنگ نرم در ابعاد فرهنگی کشور و تلاش برای ضربه زدن به بنیان فرهنگی را از دیگر نکاتی مطرح کرد که دشمن قصد ورود به کشور را از آن طریق داشت.

حجت الاسلام سالک به طرح قراردادهای متفاوت نظیر سند 2030 و یا لایحه FATF اشاره کرد و گفت: دشمن با تنظیم قراردادهای مختلف و امضای مخفیانه دولت یازدهم به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است و به دلیل امضاهای صورت گرفته، به دنبال فشار برای تصویب لوایح مذکور تا 25 خرداد بود ولی با برخوردهایی که رهبری و مجلس تا کنون داشت امروز شاهد توقفی بر این قراردادها هستیم.

وی به اجرای مخفیانه و نیمه آشکار سند 2030 در برخی مدارس کشور اشاره و تصریح کرد: با کمال تاسف شاهد اجرای بخش های سند 2030 در کشور هستیم و همه این موارد با هدف تغییر در اندیشه، تربیت و تغییر الگوی ارزشی و تبدیل آن به الگوی غربی با هدف براندازی نظام اسلامی است که باید نهایت دقت و نظارت در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس به جزئیات قرارداد PSI اشاره و بیان کرد: این قرارداد برای کنترل انرژی اعم از نفت و گاز بود که با حدود 150 اشکال بازرسی و 15 اشکال کلیدی از رهبری مواجه شد و در مجلس با آن برخورد جدی به عمل آمد و رد شد.

وی قرارداد FATF را به عنوان یک قرارداد حقوقی و اقتصادی مطرح کرد و افزود: ذیل این قرارداد موارد زیادی مانند پولشویی وجود دارد و باید گفت ما مخالف پولشویی نیستیم ولی اگر پولشویی با تعلیم دشمن باشد، قطعا زیر بار اندیشه غرب نخواهیم رفت.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم یک سند استعماری است، تصریح کرد: تعریف تروریسم از نگاه سلطه آمریکا شامل حزب الله و حشدالشعبی و حتی حاج قاسم سلیمانی است ولی تروریسم مد نظر ایران همان داعش و طرفداران آن است و باید توجه داشت که چه کسی تعریف تروریسم را مطرح می کند.

وی تاکید کرد: باید دقت کنیم که دشمن از طریق تنظیم قراردادها و انگشت گذاشتن روی مسائل کلیدی کشور همچون فرهنگ، انرژی، اقتصاد و آموزش با هدف تغییر و دگرگونی ارزش های مردم و براندازی نظام است که تاکنون موفق بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: برخی کمیسیون های تخصصی مجلس، اصلاحاتی را طبق اصل 177 و 139 قانون اساسی بر روی برخی قراردادها وضع می کنند که به تعبیری مصرف درونی و داخلی در کشور دارد و از نگاه سلطه، اصلاحیه های وارده به قراردادها به نفع نظام سلطه نیست.

وی اشاره به فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر اینکه سازمان انرژی هسته ای تولید 190 هزار سو را از سر بگیرد، گفت: تا امروز اروپا و آمریکا تکلیف را مشخص می کردند و امروز با بیانات بصیرانه رهبر معظم انقلاب، رهبری وارد حقوق بشر آمریکا و اروپا شدند و اعلام کردند که 190 هزار سو از سر گرفته شود و این چیزی است که به نفع اروپا نیست.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: سیاست ستیز آمریکایی شامل تحریم ها و عدم تعهد به برجام بود و سیاست سازش اروپا نیز به نفع کشور ما نیست و آنچه که همه باید بدانند این است که این سیاست ستیز و سازش از لاوی صهیونیسم نشات می گیرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.