اصفهان شرق

بحث کمبود آب شرب، اشتغال و راه‌ها از اولویت‌های شهرستان است

کدخبر: 169516
1397/03/23 در ساعت 15:15

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی صبح امروز در نشست با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان که به منظور ارائه گزارش فعالیت های هشت ماهه شورای اسلامی شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: دستگاه های ذی مدخل بالاخص شهرداری های 13 گانه باید همکاری لازم را با شورای اسلامی شهرستان داشته باشند و اقدامات مقتضی برای رفع مشکلات موجود صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرستان از جایگاه مهمی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بحث کمبود آب شرب، اشتغال و راه ها، از جمله اولویت های شهرستان است که انصافا اقدامات مثبتی نیز در این بین صورت گرفته و این روند باید باجدیت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در تأمین آب شرب و کشاورزی، عنوان کرد: با توجه به کمبود آب در بخش شرب و کشاورزی، قانون توزیع عادلانه آب باید اجرایی شده و از برداشت های بی رویه بالادست و استان های همجوار جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم جهت تأمین آب شرب انجام شده است، افزود: با همکاری و صرفه جویی مردم و مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی تاکنون بحران کمبود آب به خوبی در شهرستان مدیریت شده که انشاء ا… با صرفه جویی های بیشتر نیز این مشکل به حداقل برسد.

رضوانی ابراز کرد: درصدد هستیم که نشست آتی با حضور تعدادی از مدیران کل استان برگزار شود.

انتهای پیام