اصفهان شرق

پذیرش FATF نشان دهنده ساده‌اندیشی و عدم شناخت دشمن است‌

کدخبر: 169460
1397/03/22 در ساعت 13:00

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران ضمن مخالفت با کنوانسیون FATF اظهار داشت: ما نباید کارهای مشکوک را انجام بدهیم، این‌گونه لوایح مشکوک هستند. درست است که توجیه می‌کنند منظور از تروریسم داعش است اما زاد و ولد داعش مختص به آمریکایی‌ها و اولاد ناخلف صهیونیستی است و مشخص بوده که داعش را جزء این دسته قرار نمی‌دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: زمانی که ما با دست خود این معاهدات را بپذیریم مشخص است نوعی ساده اندیشی بوده و یا دشمن را نشناخته‌ایم. زمانی که موضع آن‌ها مشخص است چه لزومی دارد ما این کنوانسیون را قانونی کنیم به ویژه اینکه به آمریکایی‌ها، غربی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

کامران با اشاره به تأثیرات منفی FATF بیان کرد: یکی از تأثیرات منفی این است که در جهان اسلام جریانات انقلابی و نیز نیروهای انقلابی همچون قدس را با دست خود به خودمان بی‌اعتماد می‌کنیم همچنین زمینه‌های فزون خواهی بیشتری از سوی استکبار فراهم می‌شود و از این رو درخواست‌های دیگری خواهند داشت. همبستگی ما در داخل و خارج آسیب‌پذیر می‌شود در این راستا باید مطالبات مردم در نظر گرفته شود و به افکار عمومی هم احترام بگذاریم.

انتهای پیام/تسنیم