سرویس: غیر تولیدی 12:54 - دوشنبه 21 خرداد 1397

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف؛

نماز عید سعید فطر در ۱۸۸ امامزاده استان اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور نماز باشکوه عید سعید فطر در جوار حرم مطهر ۱۸۸ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حسن امیری با بیان اینکه عید فطر تجلی اوج یک ماه بندگی و عبودیت پروردگار متعال و یک ماه سازندگی و وارستگی و معراج انسانی است، اظهار داشت: طلوع اشعه پرفروغ خورشید این عید سعید، برای کسانی که از فیوض و برکات این ماه استفاده کرده‌اند، ظهور بارقه ملکات و فضائل انسانی را نوید می‌دهد و از این رو نه تنها کوشش و مجاهدات و پرواز در اوج ملکوت و مقامات بندگی حق را پایان یافته نمی‌بینند، بلکه این روز مبارک را سرآغازی نوین برای استمرار حرکت سازنده خویش می‌یابند.

وی افزود: انسان‌ها با توانی که از برکات این ماه مبارک به دست آورده‌اند، در جهت سازندگی و تهذیب نفس و مبارزه با شیطان درون و شرکت فعال در ابعاد اجتماعی جامعه انقلاب اسلامی و مقابله با شیاطین و جباران برونی و ابرقدرتان خونخوار جهانی تا نیل به هدف و آرمان والای الهی خویش به سیر تکاملی خود ادامه می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: در همین راستا و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی امسال نیز همچون سال‌های گذشته نماز باشکوه عید سعید فطر به همراه دیگر آداب این روز عزیز و بزرگ در جوار حرم مطهر 188 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان برگزار می‌شود.

وی گفت: سر دادن تکبیر و شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان، قرائت دسته جمعی دعا، برپایی نماز عید و قرائت خطبه از سوی ائمه جماعات از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در آئین جشن روز عید فطر است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.