سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 16:00 - سه شنبه 26 فروردین 1393

عضو شورای شهر زیار:

خواستار نظر مساعد مسئولین به شهر زیار هستیم

عضو شورای شهر زیار در مراسم افتتاح شهرداری زیار گفت: از مسئولین می خواهیم تا مساعدت لازم را نسبت به مشکلات شرق اصفهان داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: در راستای آغاز به کار شهرداری شهر زیار رسول فاتحی عضو شورای شهر زیار به نمایندگی از شورای زیار در جمع مسئولین استان و بخش های همجوار ضمن قدردانی از زحمات مسئولین در راستای انتصاب شهردار در ابتدای صحبت های خود به ویژگی های شهر زیار پرداخت.

وی زیار را  شهری با مردمانی زحمت کش خواند و بیان نمود: نام زیار برگرفته از سلسله ال زیار و حله ای از محلات شهر فالزقان بوده امروزه در فاصله 30 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد و جمعیت این شهر بالغ بر 4 هزار نفر و وسعت کل شهر 118 هکتار می باشد و دارای آب و هوای نیمه صحرایی بوده و در ارتفاع 1500 متر از سطح دریا قرار دارد. شهر زیار در دوران دفاع مقدس 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

فاتحی شورا را برگرفته از رای و اعتماد مردم خواند و افزود: همانطور که می دانید شوراها نماد مشترک مردم هستند که بر اساس رأی مردم شکل گرفته و در راستای حل مشکلات مناطق شهری و روستایی گام بر می دارند و توسعه این مناطق را دنبال می کنند با آن که مدت زیادی از شکل گیری شوراها نمی گذرد و نیز با وجود موانع و محدویتهای فراوان که با آن مواجه بوده اند توانسته اند قدم های بلندی در راستای شناسایی و برنامه ریزی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش توسعه شهرها و روستاها  بردارند. شورای اسلامی شهر زیار در راه تحقق اولویتهای  نظام مدیریتی، واگذاری امور به مردم ، عمران و توسعه شهری و دست یابی به مدیریت شهری کارآمد تلاش نموده است تا وظایف خود را تا حد امکان به شایستگی انجام دهد.

وی از مسئولین خواست تا مساعدت لازم را نسبت به مشکلات شرق اصفهان داشته باشند و اظهارداشت: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری زیار و مشکلات عدیده پیش رواعضای شورای اسلامی شهر زیار به نمایندگی از شهروندان این شهر از شما مسئولین محترم تقاضا داریم همانگونه که تاکنون نیز نسبت به شهرمان نظر مساعد را داشته اید بار دیگر کمر همت بسته و نسبت به آبادانی و پیشرفت هر چه  بیشتر شهر زیار مساعدت فرمایید.

عضو شورای شهر زیار

عضو شورای شهر زیار مشکلات شهر را به شرح ذیل عنوان کرد:

– نیاز 70 درصد از معابر شهرستان زیار نیاز به زیرسازی و آسفالت

– با توجه به موقعیت شهر زیار در مرکز منطقه احداث یک بیمارستان و داروخانه شبانه روزی ضرورت دارد

– احداث و تاسیس بانک ملی

– احداث و تاسیس کلانتری جهت ایجاد نظم و امنیت در کل منطقه

– احداث پمپ بنزین و جایگاه سوخت CNG با توجه به نیاز مبرم مردم و موقعیت جغرافیایی مناسب شهر زیار که در مسیر راههای مواصلاتی مختلف قرار دارد و نیز پیگیریهای 5 ساله سرمایه گذارو شورا که تا کنون به انجام نرسیده است.

– تاسیس و راه اندازی مجموعه ورزشی برای آقایان و خانمها و نیز استخر و زمین چمن و کتابخانه عمومی جهت پرکردن اوقات فراغت مردم بویژه جوانان و نوجوانان.

– احداث سالن اجتماعات جهت برگزاری جشن ها و مراسم و مناسبتها

– احداث ایستگاه آتش نشانی

– نیازمندیهای اولیه جهت شهرداری از قبیل ماشین آلات سبک و سنگین و نیز ایجاد  راه اندازی شبکه اتوماسیون اداری

–  احدث ساختمان جدید برای شهرداری

وی در پایان از نقد صاحب نظران استقبال کرد: إن شاء الله مجموعه شورای اسلامی و شهرداری با همت شهرواندان شهر زیار بتوانند با کمک شما مسئولین محترم نهایت تلاش خود را  در جهت بهبود ساختار شهری و تأمین منابع مورد نیاز نموده و آنچه را در خور شأن مردمقدرشناس شهرمان باشد را انجام دهد البته در این مسیر از نظر صاحبنظران و منتقدان منصف نیز استفاده نموده و قضاوت نهایی را بر عهده کارشناسان و مخصوصا مردم عزیزمان واگذار می کنیم.

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.