سرویس: اقتصادی 09:30 - شنبه 19 خرداد 1397

قائم مقام خانه کشاورز؛

ضرورت توجه جدی‌تر مسئولان به بخش کشاورزی/ 27درصد اشتغال به بخش کشاورزی اختصاص دارد

قائم مقام خانه کشاورز گفت: اهمیت بیشتر مسئولان به بخش کشاورزی افزایش اشتغال،درآمدزایی، رشد اقتصادی و تحقق شعار سال را به همراه دارد.

به گزارش اصفهان شرق، عنایت‌الله بیابانی قائم مقام خانه کشاورز با اشاره به اینکه بخش کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد کشور داراست، اظهار کرد: بخش کشاورزی 27 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است که سالانه رقم قابل توجهی از درآمد ملی در صورت مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق به این بخش اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به آنکه ایران کشوری چهار فصل، دارای آب و هوای متنوع است، بنابراین تنوع محصولات، افزایش درآمد ملی و کاهش وابستگی جامعه کشاورزی به خارج را در بردارد.

بیابانی با تأکید بر نقش بخش کشاورزی در تحقق شعار سال، تصریح کرد: اهمیت بیشتر مسئولان به بخش کشاورزی، افزایش اشتغال، درآمدزایی، رشد اقتصادی، درآمد ملی و نقش مهم در تحقق شعار سال را به همراه دارد.

قائم مقام خانه کشاورز در پایان سخنان خود تحقق شعار سال را در گرو افزایش بهره وری دانست و گفت: در بخش کشاورزی باید به دنبال افزایش کیفیت بود تا بتوان در بازارهای هدف حرفی برای گفتن داشت و این امر تنها در گرو افزایش بهره وری است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.