سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 17:30 - سه شنبه 26 فروردین 1393

فرماندار اصفهان:

تحولات بسیاری را در عرصه کشاورزی داشتیم

فرماندار اصفهان گفت: در مدت شش ماهی که از دوران مدیریت استاندار در اصفهان میگذرد ما شاهد یک تحول جدی در عرصه آب و کشاورزی، در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی برای حوزه زاینده رود هستیم

به گزارش اصفهان شرق: فضل‌الله کفیل ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری زیار ضمن تبریک افتتاح شهر و شهرداری زیار به مردم این شهر گفت: خدا را شاکریم که شاهد ارتقا روستای زیار به شهر زیار هستیم. واقعا استحقاق و ظرفیت  شهر شدن در این منطقه کاملا محسوس و ملموس بود و امروز به برکت پیگیریهای صورت گرفته و اهتمام مدیران استان و کشور شاهد این افتتاحیه هستیم و با یک مدیریت جهادی شاهد تحول و تغییر جدی  در مجموعه این منطقه میباشیم.

کفیل همچنین از شورای دوره سوم و شورای دوره چهارم که  بعنوان شهر کار خود را شروع کردند تشکر کرد و افزود: شورای دوره سوم هم به مدت 6 سال زحمات زیادی را در این منطقه  متحمل شدند و از شورای شهر زیار به لحاظ پیگیریهای مداوم برای انتخاب شهردار تشکر و قدردانی کرد.

این مقام مسئول فرمانداری اصفهان با اشاره به موضوع کشاورزی از اهتمام و توجه استاندار به منطقه شرق اصفهان قدردانی کرد و افزود: در مدت شش ماهی  که از دوران مدیریت استاندار در اصفهان میگذرد ما شاهد یک تحول جدی در عرصه آب و کشاورزی، در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی برای حوزه زاینده رود هستیم که ان شاء الله برکات آن را کشاورزان خواهند دید. بحث مطول و بسیار گسترده ای در این خصوص داریم  اقداماتی است که منجر به تهیه سند 9 ماده ای شد و کشاورزان و نمایندگان کشاورزان عزیز در جلسات مختلف نسبت به آن اشراف پیدا کردند و در جزییات آن قرار گرفتند و به کشاورزان منتقل کردند.

فرماندار اصفهان

وی افزود: چهاردهمین شهر از شهرستانهای اصفهان شهر زیار است. امروز با افتتاح شهر زیار ما در مجموعه شهر اصفهان دارای 14 شهر خواهیم بود. یکی از این شهرها کلانشهر اصفهان است با جمعیت بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر، بعد از شهر اصفهان، شهر بهارستان با جمعیت قریب به 70 هزار نفر که با شکل گیری مسکن مهر شاهد یک  رشد جهشی خواهیم بود و 12 شهر دیگر که اولین شهر، شهر قهجاورستان در سمت شمالی اصفهان و شهر زیار در سمت شرقی شهر مطرح می شود.

وی مردم شهر زیار را با همت عالی خواند و گفت: عموم  شهرهای اصفهان در شرق اصفهان واقع شده است با مردم بسیار باهمت و باتلاش با روحیه فعال جهادی که امیدواریم یک حرکت گسترده ای را از مردم عزیز این  شهر در عرصه های مختلف شاهد باشیم تا مردم در سالگرد جشن افتتاح شهرداری تحول جدید شکل گرفته را شاهد باشند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.