سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:00 - سه شنبه 26 فروردین 1393

امام جمعه هرند در اولین جلسه مرکز نیکوکاری

موازی کاری را در کمک به نیازمندان حذف کنیم

امام جمعه هرند گفت: همدلی بین خیرین و ایجاد بستری مناسب را جهت توزیع متمرکز کمک ها در مرکز نیکوکاری هرند دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: اولین جلسه مرکز نیکوکاری هرند جهت برنامه ریزی و هماهنگی برای ارائه بهتر خدمات به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان در سطح شهر هرند در محل این مرکز برگزار گردید.

این جلسه با حضورحجت الاسلام اصل حسینی امام جمعه هرند و دیگر مسئولین مربوطه تشکیل گردید.

حجت الاسلام اصل حسینی امام جمعه هرند در ابتدا با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) مبنی بر کمک به نیازمندان اشاره و خواستار هدفمند شدن کمکها و حذف موازی کاری در زمینه کمک رسانی به نیازمندان شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه خیرین زیادی در سطح شهر وجود دارند و هر کدام بصورت شخصی به نیازمندان کمک می کنند، خواهان همدلی بین خیرین و ایجاد بستری جهت ارائه کمک های کالایی و نقدی آنها به مرکز نیکوکاری هرند شد تا توزیع متمرکزآن در مرکز نیکوکاری هرند صورت گیرد.

درادامه جلسه، هر یک از اعضای شورای مرکز نیکوکاری به بیان دیدگاههای خود درمورد راههای جذب کمکهای خیرین و شناسایی نیازمندان واقعی شهر هرند، راه اندازی درمانگاه خیریه، تبلیغات و رسانه ای کردن امور مرکز نیکوکاری هرند و حذف موازی کاری پرداختند.

در پایان جلسه با توجه به توانمندی هر یک از اعضای شورا ی مرکز نیکوکاری هرند، هر کدام از آنها به عنوان مدیر کارگروه خاصی انتخاب شدند که حاج محمود کلانتر بعنوان مدیرکارگروه معیشت، حاج مرتضی کلانتر به عنوان مدیر کارگروه جهیزیه، دکتر علی اکبر کنعانی به عنوان مدیر کار گروه درمان در راستای کمک خیرخواهانه به نیازمندان به فعالیت بپردازند.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای مرکز نیکو کاری هرند، سرگرد امینی فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) هرند و مسئولین خیریه منتظران مهدی (عج) حضور فعال داشتند.

DSC07769

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.