اصفهان شرق

روز قدس روز بیداری و تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین مسلمانان جهان است

کدخبر: 169046
1397/03/17 در ساعت 18:10

بخشدار جرقویه علیا در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اهمیت حضور مردم از هر قشر در روز قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام کنند.

حسین بهزادفر افزود: روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خداگریزان را که از تارعنکبوت لرزان تر است ناپایدار می کند؛ این ابتکار حکیمانه امام راحل در سایه توجه ای که انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین دارد، بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلندپروازی های رژیم غاصب اسرائیل و تحقق رؤیای آنان گردیده است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی باعث امیدواری مبارزان فلسطینی می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین بیان کرد: مردم فلسطین سال ها است که زیر چکمه های جنایتکاران صهیونیست له می شوند و ما باید به حکم مسلمانی از آنان و تمام مظلومین عالم دفاع کنیم.

سرگرد احمد عابدی در ادامه گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین کاری است که در حق مردم مظلوم و ضعیف فلسطین انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین با مشاهده حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس به آینده رهایی بخش امیدوار خواهند شد.

عابدی با دعوت از مردم در شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی این روز علاوه براعلام ضدیت با استکبار در ابعاد گسترده تری می تواند زمینه ساز برای حکومت واحد جهان اسلام باشد.

روز جهانی قدس نقطه اتحاد ملت های مسلمان جهان و حمایت از فلسطین و قدس است

سروان حسن براهیمی حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس را جهت تبیین و تبلور وحدت جهان اسلام در مقابل استکبار ضروری دانست، گفت: این روز به عنوان یادگار امام خمینی (ره) نقطه اتحاد ملت های مسلمان جهان و روز حمایت از فلسطین و قدس است.

فرمانده کلانتری حسن آباد تصریح کرد: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز به عنوان حرکتی عظیم می تواند نوید بخش و بسترسازی برای حکومت امام عصر(عج) باشد.

وی تاکید کرد :روز قدس نمادی برای سرزندگی و پویایی جهان اسلام است و این مهم نشان دهنده آن است که مسلمانان برای آینده جهان اسلام در تکاپو هستند و دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد و به این دلیل باید برای رهایی مسلمانان اسیر در بند استکبار جهانی تلاش کنیم و این مهم در شرایط کنونی با شرکت  با شکوه در راهپیمایی روز قدس به قوه الهی تحقق خواهد یافت.

راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت امت اسلامی

شهردار شهر حسن آباد با اشاره به مهم بودن راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی است و با شکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی باعث تقویت روحیه مبارزه در جوانان فلسطینی خواهد شد.

داود صادقی با بیا اینکه امروز این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: با توجه به شرایط فعلی منطقه و به منظور محكوم كردن تهاجمات وحشیانه دشمنان برعلیه مسلمانان جهان، مردم شريف و آگاه شهر حسن آبادهمچون ديگر امت اسلامي و آزاديخواهان دنيا در روزِ جهانیِ قدس با حضور یكپارچه و متحد خود و به منظور محكوم كردن جنايات ظالمان و در دفاع از مظلومين عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و یکبار دیگر انزجار خود را از پدیده شوم صهیونیست اعلام می کنند.

انتهای پیام/ احمد صادقی