اصفهان شرق

نقش مهم پیشکسوتان سپاه در عرصه دفاع مقدس غیرقابل انکار است

کدخبر: 168994
1397/03/16 در ساعت 15:56

به گزارش اصفهان شرق، اولین همایش مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان با حضور سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه با حضورسرهنگ عجمی ومسئولان شهر ورزنه و بیش از 300 نفر از پیشکسوتان بسیج وسپاه بخش بن رود ،بخش جلگه ،بخش کوهپایه ،بخش مرکزی ،بخش جرقویه علیا وبخش جرقویه سفلی برگزار شد.

سردار مجتبی فدا با اشاره به دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین سرمایه، گذشته شماست و باید به گذشته خود افتخار و این گذشته را حفظ کنید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: پیشکسوتان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز نیز پشتیبان نظام اسلامی در همه صحنه ها خواهند بود.

وی با اشاره به همراهی پیشکستوتان انقلابی و نقش مهم آنها در عرصه دفاع مقدس، گفت: بازنشستگان سپاه پاسداران در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش عظیمی و غیر قابل وصف داشته و امروز نیز پرتلاش و برای حفظ آرمان های اسلامی نقش ایفا می کنند.

سردار فدا با بیان اینکه راه ما و خط ما نوکری ملت و سربازی ولایت خواهد بود، تاکید کرد: نوکری ملت و سربازی برای ولایت شعار همیشگی ماست و در این رابطه در مقابل بیگانگان سرخم نخواهیم کرد و برای اثبات این گفته جان و مال خود را خواهیم داد.

انتهای پیام/