سرویس: اخبار شهرستان 15:03 - چهارشنبه 16 خرداد 1397

نماینده ولی‌فقیه در لشگر ۸ نجف اشرف در یادواره شهدای شهر ورزنه:

ایستادگی در برابر استبداد با اتحاد و عمل به فرمایشات رهبر انقلاب حاصل می شود

حجت الاسلام طالب پور نماینده ولی فقیه در لشگر 8 نجف اشرف گفت: برای حفظ ارزش ها و دستیابی به آرمان های امام راحل، باید مردم و مسئولان متحد و همدل و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، یادواره ۳۱ شهید شهر ورزنه با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، روحانیت معزز، بسیجیان و مردم شهید پرور در مسجد جامع شهر ورزنه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی طالب‌پور با بیان اینکه درایت های حکیمانه امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرستاده الهی و ناجی ملت ایران در سال های سخت قبل از انقلاب و دوران انقلاب اسلامی شد و یکه و تنها در برابر ظلم و ستم دشمنان ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در لشگر 8 نجف اشرف با اشاره به اینکه امروز ایران جزئی از ابرقدرت های جهان هستیم، افزود: برای حفظ ارزش ها و دستیابی به آرمان های امام راحل، باید مردم و مسئولان متحد و همدل و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان ایستادگی کنند و این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.

وی به ویژگی های حضرت امام که باعث محبوبیت ایشان در زمان حیات و بعد از آن شد، گفت: اخلاص امام و معنویت گرایی ایشان، توکل کردن برخداوند در همه امور، بعد اعتقادی و عبادی حضرت امام، ساده زیستی و مردمی بودن ایشان و تکلیف گرایی ایشان از ویژگی هایی است که امام خمینی را محبوب کرده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.