سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 15:15 - دوشنبه 25 فروردین 1393

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

دستاوردهای سفر وزیر نیرو به اصفهان بیش از حد انتظار بود

معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: مسئولین در راستای مشکلات پیرامون کم آبی بیشتر از حد انتظار ما تلاش کردند.

رسول یاحی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق پیرامون بررسی مشکلات کشاورزی شرق اصفهان با اشاره به پیگیری مسئولین در این رابطه اظهار داشت: آنچه که در رابطه با مسائل حوزه آبریز زاینده رود از مسئولین انتظار می رفت به نحو مثبت در باب مشکلات خشکسالی و حوزه آبریز زاینده رود محقق شد.

وی دستاوردهای وزیر نیرو به اصفهان را مهم قلمداد کرده و گفت: با توجه به سفر وزیر نیرو به اصفهان و همچنین سفر مسئولین استان در نیمه دوم سال 92 به تهران در خصوص مسائل آب و همچنین دستاوردهای بدست آمده در این راستا، آنچه مشاهده شد چیزی فراتر از برآورد انتظار ما بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان مشکل آب را مشکل کل استان دانست و خاطر نشان کرد: بحث آب فقط مخصوص شرق اصفهان و کشاورزان نمی باشد و  غرب اصفهان و مسائل پیرامون آلودگی هوا هم در این دسته جا دارد و البته دستاوردهای خوبی را در خصوص آب بدست آوردیم که امیدواریم دوام داشته باشد.

یاحی مساله آب را از جمله مباحث حیاتی در اصفهان خواند و تصریح نمود: آب مساله مهم و حیاتی برای اصفهان به شمار می رود و نشاط اجتماعی را برای شهر به ارمغان می آورد.

وی در پایان با اشاره به آب پاییزه به کشاورزان اصفهان گفت: الحمدالله با توجه به جلسات برگزار شده، مقرر شد تا آب در پاییز برای کشاورزان تامین شود و با نزول باران و رحمت الهی امیدواریم تا آب برای همیشه در زاینده رود جریان داشته باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دستاوردهای سفر وزیر نیرو به اصفهان بیش از حد انتظار بود”

  1. احمد گفت:

    انشاا… اب دوباره به اصفهان برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.