سرویس: اخبار شهرستان 19:43 - دوشنبه 14 خرداد 1397

با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر حسن آباد/ تصاویر

حجت الاسلام منصوری کارشناس حوزه در مراسم گرامی داشت یاد امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) تنها مردی بود که در آن زمان در برابر استکبارگران و ابرقدرت ها ایستاد و با استعانت از خدا و وحدت مردم توانست این انقلاب را برای ما به ارمغان بیاورد و وظیفه همه ماست در مسیر اهداف آن مرد فرزانه باشیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ عصر امروز مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولان منطقه و مردم انقلابی شهر حسن آباد در مسجد جامع شهر برگزار شد.

در این مراسم کارشناس حوزه با اشاره به شخصیت اخلاقی، علمی و مذهبی امام خمینی گفت: حضرت امام خميني(ره) پـس از انبياء بزرگ الهي و معـصومان(ع) از کم نظيرترين و ممتازترين شخصيت هاي تاريخ بشريت است كه با انديشه ‏هاي بلند الهي و تلاش‏هاي صادقانة خويش مسير تاريخ را دگرگون كرده و سر منشاء تحولات عظيمي‌در ايران وجهان گرديد.

حجه السلام شیخ علی محمد منصوری افزود: امام خمینی(ره) تنها مردی بود که در آن زمان در برابر استکبارگران و ابرقدرت ها ایستاد و با استعانت از خداو وحدت مردم توانست این انقلاب را برای ما به ارمغان بیاورد و وظیفه همه ماست در مسیر اهداف آن مرد فرزانه باشیم.

وی با اشاره به تحولات جهان امروزی اظهار کرد: امروز با توجه به دشمنی های بسیاری از کشورها با ایران باید همه مردم همانند سال 57 پشت سر رهبری حرکت کنیم و با پیروی از دستورات و نصایح ایشان در میدان عمل پیروز باشیم.

کارشناس حوزه با تاکید به موضوع برجام گفت: رهبر انقلاب اسلامی در مورد بی اعتمادی نسبت به دشمنان خصوصا امریکا همیشه گوشزد می کردند و امروز در عمل ما دیدیم که این کشور با خروج از برجام عملا بی اعتمادی خود را نشان داد کشورهای جهان بدانند که به این گونه کشورها نباید اعتماد کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روابط به کشورهای اروپای گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید مسئولان ما توجه کافی داشته باشند و هر جا و مکانی که منافع مردم ایران به خطر می افتد حتما باید مسئولین مربوطه از این روابط اجتناب کنند.

حجت الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به شعار سال 97 حمایت از تلید و کالای ایرانی گفت: همه ما می توانیم با تولید و مصرف تولیدات داخلی به رشد اقتصادی خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.