اصفهان شرق

ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس در جرقویه علیا تشکیل شد

کدخبر: 168773
1397/03/14 در ساعت 19:18

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، شهردار شهر حسن آباد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت شهادت مولی متقیان علی (ع) ضمن اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز مانورعمومی مردم جهان خصوصا مردم ایران اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی است و اگر ما در زمان کنونی نمی توانیم به طور مستقیم در کنار مظلومان فلسطینی با این رژیم مبارزه کنیم می توانیم با شرکت در این مانورنقش خود را چند برابر نشان دهیم.

داود صادقی در ادامه افزود: با شرکت در راهپیمایی روز قدس می توانیم به دو هدف اساسی برسیم: یکی باعث تقویت روحیه مبارزان فلسطینی و دوم باعث تضعیف روحیه سربازان اسرائیلی شویم.

وی در ادامه با اشاره به جهانی بودن روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام و نماد اتحاد و وحدت  همه مسلمانان جهان است و مختص کشور ما به تنهایی نیست بلکه در کلیه کشور های اسلامی جهت حمایت از مظلومان فلسطینی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

در ادامه بخشدار جرقویه علیا نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را بنام روز قدس نامگذاری کردند با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی افزود: از یکایک مردم شریف و همیشه در صحنه بخش جرقویه علیا دعوت به عمل می آید به پاس حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین و محکومیت صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر با همت بلند و با شور فراوان ندای رهبر و ندای مظلومیت مردم فلسطین را لبیک گفته و با حضوری وصف ناپذیر در این مراسم با شکوه شرکت کنند..

بهزادفر در ادامه از مسئولین ادارات و ارگان ها خواست تا جهت زمینه سازی و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس بر سر در ادارات و خیابانها ی اصلی به نصب پرچم و بنرو پارچه نوشته از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با روز قدس اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم دیگران را برای حضور در راهپیمایی دعوت کنیم، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی با ارسال پیامک مردم را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده تا بتوان حضور مقتدر مردم در حمایت از مظلومان جهان را ثبت کنیم.

فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد نیزبا اشاره به مهم بودن شرکت در راهپیمایی روز قدس از حضور نیروهای کلانتری و بسیج در کنار مردم جهت ایجاد نظم و امنیت خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی و بسیج جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس در حد توان در خدمت مردم خواهند بود..

در شهر حسن آباد راهپیمایی از راس ساعت ۹صبح از میدان نماز شروع می شود و با طی کردن مسیرهای خیابان جمهوری، خیابان استقلال، خیابان آزادی و حسینیه گلزار شهدا، راهپیمایی به پایان می رسد در روستاها نیز با هماهنگی دهیاران و هئیت های مذهبی راهپیمایی روز قدس از مساجد به طرف گلزار شهدا برگزار خواهد شد.