سرویس: تولیدی 04:14 - چهارشنبه 16 خرداد 1397

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اسرائیل را به زوال نزدیک تر می کند

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کم ترین اثری که راهپیمایی سراسر روز جهانی قدس دارد این است که روز به روز زوال اسرائیل را نزدیک تر می کند.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه امروز شاهد انتفاضه جدیدی از مردم فلسطین هستیم، اظهار کرد: امسال شرایط ویژه ای را نسبت به سال قبل داریم که می توان به انتفاضه جدید مردم فلسطین تحت عنوان راهپیمایی بازگشت برای احقاق حق و بازگشت به سرزمین اشغالی هستیم که روز به روز  در حال گسترش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: نکته مهم دیگر تغییر غیر قانونی و ظالمانه پایتخت رژیم صهیونیسم از تلاویو به بیت المقدس است که خلاف اصول بین الملل و پیمان صلحی است که قبلا بسته شده و این عامل سبب شده روز قدس امسال از حال و هوای خاصی برای دفاع محکم تر از مظلومان فلسطین برگزار شود.

وی با تاکید بر حضور مردمی در راهپیمایی روز قدس گفت: کم ترین اثری که راهپیمایی سراسر روز جهانی قدس دارد این است که روز به روز زوال اسرائیل را نزدیک تر می کند.

فولادگر به همبستگی مسلمانان در سراسر جهان برای دفاع از مظلومان اشاره و تصریح کرد: حمایت همه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان از مظلومان جهان بیشتر معنوی است و امروز مشاهده می کنیم که مردم فلسطین راه مبارزه را شناخته و می دانند که امیدی به کشورهای عربی و پرمدعای عرب منطقه نیست.

وی با بیان اینکه وظیفه دینی ما حمایت از مظلوم است، خاطرنشان کرد: حمایت ما از مردم یمن، فلسطین، عراق و سوریه و حتی ستم دیدگان افغانستان، جزء آرمان های اسلامی ماست و قطعا عده ای با تبلیغات سوء علیه مردم مظلوم فلسطین نخواهند توانست حضور مردم را کم رنگ جلوه دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.