اصفهان شرق

هدف اسرائیل نابودی اسلام است/ بصیرت مردم؛ صحنه باشکوه راهپیمایی روز قدس را رقم می زند

کدخبر: 168767
1397/03/17 در ساعت 16:01

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه هدف صهیونیسم اسلام است، اظهار کرد: هدف اسرائیل اشغال قدس شریف بوده و در این خصوص کل اسلام را هدف قرار داده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: ملت ها باید بدانند که توطئه صهیونیسم ها در قالب سناریوی پیش بینی شده برای خدشه دار کردن دین اسلام، گام به گام جلو می رود و این را به وضوح با ایجاد جنگ های نیابتی و تربیت داعش می بینیم.

وی با بیان اینکه باید کمر همت را برای نابودی استکبار ببنیدیم، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال باشکوه اجرا می شود زیرا ملت های بیدار جهان می دانند که ماهیت دشمن ظلم ستیزی است و روز به روز بر این رویه استوارتر می شوند.

سردار شیروانیان با اشاره به شکست سخت داعش در سوریه تصریح کرد: صهیونیسم به عنوان حامی اصلی تروریسم، با شکست داعش در سوریه، ضربه سنگینی خورد و در این خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند، اسرائیل را نابود کند.

وی بیان کرد: مردم در حمایت از مظلومان جهان با بصیرت و هوشیاری در روز قدس حاضر شده و صحنه باشکوهی از دفاع از ارزش های اسلامی، مظلومان و ستمدیدگان جهان را در دنیا به ثبت می رسانند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: برخی با آگاهی و عده ای با عدم آگاهی می گویند که چرا باید در راهپیمایی روز قدس حضور یافت؛ در این خصوص باید گفت نقشه بیگانگان براندازی قدس و به دنبال آن اسلام است و متاسفانه برخی در داخل با ناآگاهی و بی بصیرتی از این هدف بیگانگان خط می گیرند.

وی با بیان اینکه باید مدافع مظلومان در جهان باشیم، تاکید کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی با ایمان دفاع کردند و امروز می بینیم که جوان هایی تحت تاثیر سیره و منش شهدا، امروز در قالب مدافعان حرم در مرزهای اعتقادی حاضر شده و جان خود را برای سربلندی اسلام در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرز ایران دادند.

انتهای پیام/