سرویس: تولیدی 16:01 - پنجشنبه 17 خرداد 1397

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان:

هدف اسرائیل نابودی اسلام است/ بصیرت مردم؛ صحنه باشکوه راهپیمایی روز قدس را رقم می زند

سردار شیروانیان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: صهیونیسم به عنوان حامی اصلی تروریسم، با شکست داعش در سوریه، ضربه سنگینی خورد و در این خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند، اسرائیل را نابود کند.

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه هدف صهیونیسم اسلام است، اظهار کرد: هدف اسرائیل اشغال قدس شریف بوده و در این خصوص کل اسلام را هدف قرار داده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: ملت ها باید بدانند که توطئه صهیونیسم ها در قالب سناریوی پیش بینی شده برای خدشه دار کردن دین اسلام، گام به گام جلو می رود و این را به وضوح با ایجاد جنگ های نیابتی و تربیت داعش می بینیم.

وی با بیان اینکه باید کمر همت را برای نابودی استکبار ببنیدیم، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال باشکوه اجرا می شود زیرا ملت های بیدار جهان می دانند که ماهیت دشمن ظلم ستیزی است و روز به روز بر این رویه استوارتر می شوند.

سردار شیروانیان با اشاره به شکست سخت داعش در سوریه تصریح کرد: صهیونیسم به عنوان حامی اصلی تروریسم، با شکست داعش در سوریه، ضربه سنگینی خورد و در این خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند، اسرائیل را نابود کند.

وی بیان کرد: مردم در حمایت از مظلومان جهان با بصیرت و هوشیاری در روز قدس حاضر شده و صحنه باشکوهی از دفاع از ارزش های اسلامی، مظلومان و ستمدیدگان جهان را در دنیا به ثبت می رسانند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: برخی با آگاهی و عده ای با عدم آگاهی می گویند که چرا باید در راهپیمایی روز قدس حضور یافت؛ در این خصوص باید گفت نقشه بیگانگان براندازی قدس و به دنبال آن اسلام است و متاسفانه برخی در داخل با ناآگاهی و بی بصیرتی از این هدف بیگانگان خط می گیرند.

وی با بیان اینکه باید مدافع مظلومان در جهان باشیم، تاکید کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی با ایمان دفاع کردند و امروز می بینیم که جوان هایی تحت تاثیر سیره و منش شهدا، امروز در قالب مدافعان حرم در مرزهای اعتقادی حاضر شده و جان خود را برای سربلندی اسلام در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرز ایران دادند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.