اصفهان شرق

مظلومان عالم قربانی مصالح و دنیاپرستی کشورهای مستکبر شده اند/ راهپیمایی روز قدس، راه رساندن فریاد مظلومیت فلسطین به دنیاست

کدخبر: 168756
1397/03/16 در ساعت 12:13

حیدرعلی عابدی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه پیشفرض های سازمان ملل و دنیای غرب در رابطه با دفاع از حقوق بشر صرفا به حرف بدون عمل خلاصه شد، اظهار کرد: به جرات می توانم بگویم که همه این پیشفرض ها بازی و تئاتری بود که سازمان ملل بازی کرد و به وضوح دیدیم که این سازمان و کشورهای غربی به فکر انسان های در بند نبودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: در جنگ 33 روزه غزه ددمنشی اسرائیل و حامیان قسم خورده آنها را مشاهده کردیم ولی کسانی که ادعای حقوق بشر را داشتند، هیچ خبری در این رابطه و دفاع از مردم بی پناه غزه منتشر نکردند.

وی گفت: سازمان ملل به دنبال منافع خودشان هستند و کسانی که از آموزه های اسلام بهره مند شدهاند به دنبال دفاع از مظلومان عالم هستند.

عابدی با تاکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: روز قدس به ابتکار امام و تاکید رهبر معظم انقلاب هر ساله باشکوه تر برگزار شد و قطعا این حضور یکی از راه های رساندن صدای مظلومان فلسطین و یمن به گوش دنیاست.

وی با اشاره به اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در این راهپیمایی حضور داشته باشند، افزود: مظلومان عالم قربانی مصالح و دنیاپرستی کشورهای مستکبر هستند و هر روز می بینیم که دنیای استکبار به دنبال مسلح کردن اسرائیل و تحریک عربستان برای تولید گروه های تروریستی داعش و القاعده هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نباید دست از حمایت مظلومان جهان کشید، بیان کرد: شعار انقلابیون دفاع از مظلومان در حد توان داخلی است و باید به کسانی که بهانه عدم حضور در روز قدس را دارند گفت که آیا سرنوشت و حال و روز کشورهایی که در مقابل اسرائیل و ظلم سکوت کردند، بهتر از ماست.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس باید هر ساله تکرار شود و همه باید به حمایت از مظلومان عالم از جمله فلسطین، سوریه، عراق و یمن بپردازند.

عابدی با بیان اینکه باید حس انسان دوستانه برای همه حاصل شود، اظهار کرد: ماهیت ایران حمایت از مظلومان جهان است و ماهیت دولت آمریکا حمایت از ظالم و این دو با هم سازگاری ندارد.

انتهای پیام/