اصفهان شرق

آرمان های امام خمینی(ره) خدشه ناپذیر است/ القای نظرات شخصی در جامعه به عنوان کلام امام، ناپایدار خواهد بود

کدخبر: 168632
1397/03/13 در ساعت 18:20

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه همه ما مدیون تلاش های الهی و شبانه روزی امام راحل هستیم، اظهار کرد: نه تنها ایران بلکه همه ملت های آزاده و مظلوم جهان، مدیون تفکر و اهداف امام خمینی(ره) هستند زیرا اهداف امام بزرگ در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: امام خمینی(ره) برای تحقق اسلام ناب و همچنین نابودی استکبار جهانی تلاش کردند و حرکتشان بر علیه ظلم و سلطه جهانی بود.

وی به بیداری ملت های آزاده جهان اشاره کرد و گفت: هدف امام راحل توانست 40 سال ملت ایران را در تداوم انقلاب هدایت کرده و ملت های آزاده جهان را بیدار کند، بنابراین 14 و 15 خرداد برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) از همان خانه کوچک جماران، با اراده جهانی همه  را به گونه ای هدایت کرد که جامعه جهانی را با پشتوانه مردمی قوی به پیروزی رساند و از این رو می توان گفت که آرمان های امام خمینی(ره) خدشه ناپذیر است.

وی تاکید کرد: آرمان های امام خمینی(ره) گسترش فرهنگ اسلام ناب در سراسر جهان بدون خرافه متحجرین و جریانات خرافه بود و قطعا آرمان عدالتخواهی حضرت امام حتی مورد پذیرش لاییک ها هم قرار گرفته و شکست ناپذیر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دفاع از محرومین را به عنوان یکی دیگر از آرمان های حضرت امام(ره) عنوان کرد و افزود: حکومت اسلامی به عنوان قدرت کلیدی جمهوری اسلامی ایران در مقابل سلطه جهانی قرار گرفت و مردم با رای قوی خود جمهوری اسلامی ایران با رهبریت امام خمینی(ره) انتخاب کردند و امروز می بینیم که آرمان های امام در تمام حرکت های بزرگ نقش آفرین بوده و در تداوم انقلاب، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با صلابت و قدرت این راه را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه عده ای درصدد هستند که نظرات شخصی خودشان را به امام نسبت بدهند، خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد نظرات شخصی اش را به عنوان کلام امام خمینی(ره) به جامعه القا کند، پایدار نخواهد ماند و مردم ایران هوشیارانه و به موقع جواب دندان شکنی را به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/